beantwoord

Geen WiFi, en rood service lampje

• 16 mei 2020
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Uit het niks valt onze wifi weg, en valt uiteraard de verbinding weg van de film die we aan het kijken waren.

Meerdere pogingen opnieuw opgestart, stekkers uit het stopcontact. Kabels er opnieuw in gedaan. Reset knop gebruikt. Maar meerdere pogingen en niks werkt.

Blijft een rood service lampje  branden.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 mei 2020, 09:04

Hoi @Hoetsbo21, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt alsof er meer wegviel dan alleen de WiFi verbinding, de hele verbinding lijkt te zijn weggevallen. Ik zie dat je zaterdag ook al contact hebt gehad via social media, daarbij is een nieuw modem maar je gestuurd. Die is nog niet bij je afgeleverd (volgens PostNL komt deze over een paar uur), maar als ik je verbinding nu nakijk lijkt de verbinding wel weer online te zien. Hoe is de verbinding voor jou nu?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Gaat het om koper of glasvezel verbinding en welk modem heb je precies

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hoetsbo21, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt alsof er meer wegviel dan alleen de WiFi verbinding, de hele verbinding lijkt te zijn weggevallen. Ik zie dat je zaterdag ook al contact hebt gehad via social media, daarbij is een nieuw modem maar je gestuurd. Die is nog niet bij je afgeleverd (volgens PostNL komt deze over een paar uur), maar als ik je verbinding nu nakijk lijkt de verbinding wel weer online te zien. Hoe is de verbinding voor jou nu?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hoetsbo21, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat alles nu goed werkt. Als dat niet zo is, horen we het graag.

Reputatie 1

Goede dag,

Excuses voor het late antwoord.

Nieuw modem ontvangen, en werkt super. Blijft ook niet meer haperen 

Bedankt 

Reputatie 8
Badge +11

Geen probleem @Hoetsbo21, ik ben blij dat het daarmee weer werkt! :slight_smile: Als je andere vragen voor ons hebt weet je ons te vinden.

Reageer