beantwoord

Geen WiFi connectie mogelijk

• 4 januari 2019
  • 2 reacties
  • 213 keer bekeken

Hoi,

Nadat ik verschillende oplossingen heb geprobeert lukt het niet om wifi connectie te krijgen.
Onderstaande oplossingen zijn al uitgevoerd:
- modem opnieuw resetten
- nieuwe naam wifi en w8woord ingesteld
- inlog voor de experia v10 box opnieuw ingesteld.

Er staan geen betalingen open.
Maar toch krijg ik nog steeds dit popup bericht zodra ik mijn wifi wil connecten.

Betekend dit dat mijn wifi niet beveiligd is en hoe kan ik dit oplossen?
Dit heeft zich vaker voor gedaan en ben er dus een beetje moe van

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 januari 2019, 19:24

Hallo @Beetjemoevan, ik kan me voorstellen dat je die melding niet zo vaak wilt zien! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er eerder vandaag nog contact is geweest met de klantenservice. Daarbij bleek zo te zien dat er echt een openstaand bedrag was en is een link naar je gestuurd waarmee je kon betalen. Daarna is de verbinding weer actief geworden, dus je zult de WiFi verbinding nu weer gewoon kunnen gebruiken.
Bekijk reactie

2 reacties

Kleine update:
Na alles weer opnieuw opgestart te hebben geeft de pagina nu deze melding weer:

Ook dit heb ik vaker gekregen en ook met dezelfde vraag contact gehad met de klantenservice.
Situatieschets:
Door onze verhuizing in aug 2018 heb ik 1maal een blokkade gehad omdat er een betaling niet helemaal goed was doorgekomen. Sindsdien treed deze blokkade op zonder dat er een betaling openstaat. 2 weken geleden nog contact gehad met klantenservice telfort en nu treed dit weer op.

Vandaar dat ik er dus een beetje moe van word!

Ik hoor graag wat de oplossing hiervoor kan zijn. Anders moet ik helaas mijn contract bij jullie beëindigen en terug gaan naar ziggo.

Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Beetjemoevan, ik kan me voorstellen dat je die melding niet zo vaak wilt zien! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er eerder vandaag nog contact is geweest met de klantenservice. Daarbij bleek zo te zien dat er echt een openstaand bedrag was en is een link naar je gestuurd waarmee je kon betalen. Daarna is de verbinding weer actief geworden, dus je zult de WiFi verbinding nu weer gewoon kunnen gebruiken.

Reageer