beantwoord

Geen werkende nieuwe modem ontvangen

  • 23 november 2019
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

goedendag,

 

vandaag nieuwe experia box v10a ontvangen en deze werkt niet.

lampje aan voorzijde brandt rood en dan weer groen, zonder modem heb ik niks te doen.

reset ook geprobeerd maar dan blijft er een oranje lampje branden

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 25 november 2019, 09:21

Goedemorgen @Vizzy, wat onhandig dat het nieuwe modem dat je ontvangen hebt het niet doet. Dat is niet de bedoeling. Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie dat je via social media al contact gehad hebt. Er is een nieuw modem naar je onderweg, deze ontvang je zo snel mogelijk! Excuus voor het ongemak.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles het daarna goed doet?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Had voor dit modem geen verbinding en heb je glas of koperverbinding

voor deze had ik een zyxel, koperverbinding

Reputatie 8
Badge +18

Heb je het aansluitkabeltje van max 150 cm  ook vervangen

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @Vizzy, wat onhandig dat het nieuwe modem dat je ontvangen hebt het niet doet. Dat is niet de bedoeling. Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie dat je via social media al contact gehad hebt. Er is een nieuw modem naar je onderweg, deze ontvang je zo snel mogelijk! Excuus voor het ongemak.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles het daarna goed doet?

Reageer