geen wan

• 30 maart 2013
  • 9 reacties
  • 2655 keer bekeken

Badge
Sinds vanmorgen geen wan verbinding meer.
Nu stond er voor gisteren wel een onderhoud ingeplant voor assen noorderpark maar daar niks van vernomen.
Sinds vandaag dus geen Internet en tv meer.
Mvg Rob

9 reacties

Badge
Net een half uur met klantenservice gebeld en nog niks werkend.
Word nieuw modem gestuurd en kpn word aangestuurd maar al met ander modem geprobeert maar zelfde resultaten.
Toch lekker met pasen geen tv in combi met kinderen.
Vreemde vind ik wel dat er met een lijn meting een sisco naar voren kwam en ik toch echt een zyxel heb en dat alles een dah na onderhoud in de centrale hier.
Badge
Pff gaat erg vervelend worden voor de kids maar houden vol 😉
Reputatie 8
Badge +10
Pff gaat erg vervelend worden voor de kids maar houden vol ;)

Tsja, wat zal ik zeggen..?
Ga eens een wandeling in het park maken met de kids.
Of op viste bij oma...
Badge
Oma is hier al op visite en word verder genoeg met kids gedaan. Ik klaag verder ook niet op telford. Tot nu toe steeds goed te vreden hoor.
Ik snap ook wel dat alles niet direkt verholpen kan worden maar mag denk ik wel mijn ongenoegen even uiten mede om dat ik veel met internet doe en soms is het eenvoudigger om kinderen met adhd even een uurtje naar de tv te laten kijken waar ze rustig van word. Dus nee zit normaal niet altijd achter de tv en vind het zelf ook wel fijn om savonds even naar dat platte geval te kunnen kijken.
Badge
Bijkomend nadeel zal ook wel zijn door alle pogingen van het modem om opnieuw verbinding te maken dat de snelheid vlink gedaald zal zijn.
Nu maar hopen dat het vandaag opgelost kan worden.

Alvast een goeie morgen
Badge
Even update.
Kpn is langs geweest en geen signaal op de lijn.
Naar de centrale geweest en geen signaal.
Oorzaak poort kapot.
Nu snap ik dat dit kan gebeuren en hoor je me ook nist over klagen maar nu moet het eerst aangevraavd worden of die poort vervangen mag worden. ???????
Dus als alles goed gaat binnen 48 uur weer verbinding.
Badge
Zou wel willen weten of er onder tussen al wat bekend is over repadatie in centrale.
Begin het nu ondertussen wel vervelend aan het worden aangezien het nu al dag 5 is zonder internet en tv.
Reputatie 4
Badge +3
@aszen,

Ik zie dat er sinds gisteren weer een werkende verbinding is, helaas is er nog niks bekend over de oorzaak van deze problemen.

Mocht hier nog wat over bekend worden, laat ik je dit weten!

Onze excuses voor het ongemak.

Henk
Badge
Sorry dat ik niet even een update geplaatst had maaar druk gehad en even niet bij stil gestaan.
Maar ja was opgelost bleek een kapotte poort in de centrale te zijn.
Gelukkig alles weer normaal ook al was het vervelend die 5 dagen zonder alles te zitten

Reageer