beantwoord

Geen Voicemail

  • 17 januari 2014
  • 1 reactie
  • 1916 keer bekeken

Sinds kort ben ik automatisch overgegaan van concepts glasvezel naar telfort glasvezel. Alles werkt, behalve de voicemail. Inloggen in mijn telfort gaat goed, daar staat ook de voicemail aan.
Echter als met mijn gsm de huislijn bel, gaat deze 5 keer over en vervolgens wordt de lijn stil, het gaat niet meer over. Alsof hij wel naar de voicemail overschakelt, maar vervolgens geen verbinding meet krijgt met de voicemail.  Als ik dan langer blijf hangen en iets in wil spreken, krijg ik ook geen notificatie van nieuwe voicemail..
Andersom als ik met de huislijn de voicemail (1233) wil bereiken, hetzelfde: ik hoor een klik en verder helemaal niets..
Iemand een oplossing??
icon

Beste antwoord door Peer1 17 januari 2014, 16:26

@wilcos,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum! Momenteel is er een storing met de voicemail dienst. Heb je voor mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens & 06-nummer? Dan laat ik je informeren op het moment dat het opgelost is! De actuele status van de storing kun je vinden op de storingspagina.

Peer
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
@wilcos,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum! Momenteel is er een storing met de voicemail dienst. Heb je voor mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens & 06-nummer? Dan laat ik je informeren op het moment dat het opgelost is! De actuele status van de storing kun je vinden op de storingspagina.

Peer

Reageer