beantwoord

Geen voeding voor Genexis glasvezelmodem

  • 30 juni 2018
  • 6 reacties
  • 1213 keer bekeken

Reputatie 1
Op mijn aanraden (al lang Telfort klant) is mijn schoonmoeder overgestapt op telfort glasvezel. Er was in haar appartement al een glasvezel modem, maar geen voeding. Waarschijnlijk door de tijdelijke huurder meegenomen/kwijtgemaakt. Iemand enig idee van de specs en waar een correcte voedingsadapter te verkrijgen. Thx
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 juli 2018, 09:12

Ik zie dat de monteur inmiddels is geweest en dat er daarna weer signaal was. Als ik nog iets anders voor je kan doen weet je me te vinden! 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Via Telfort.
Zij zullen zorgen dat je schoonmoeder haar glasvezel bij aanvang abo gewoon kan gebruiken.
Webcare pakt je topic op als het aan de beurt is.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo dvnieuwpoort, (schoon)familie aanraden om naar ons over te stappen is altijd goed natuurlijk! :)
Het kan inderdaad zijn dat de vorige bewoner iets te actief is geweest met inpakken en daarmee de voeding voor het glasvezelkastje heeft meegenomen. Ik wil kijken wat ik voor jullie kan doen, zou je me daarvoor een privébericht kunnen sturen met haar postcode, huisnummer, naam van de contractant en klantnummer? Daarmee kan ik aan de slag!
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor het privébericht, ik zie dat de bestelling administratief is afgerond maar dat er technisch nog geen verbinding is. Als het glasvezelkastje geen stroomadapter heeft is dat natuurlijk logisch. Ik heb hiervoor een melding aangemaakt voor de specialisten, zodat zij kunnen kijken hoe ze de adapter alsnog naar je schoonmoeder kunnen opsturen 🙂
Reputatie 1
je conclusie is correct jasper. Alles binnengekregen, maar geen stroom op de glasvezelmodem. Super bedankt voor je medewerking. Groet, David
Reputatie 8
Badge +11
Hallo David, ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dat er een melding is aangemaakt om een monteur bij haar langs te laten komen voor de installatie. Ik hoor het resultaat daarvan graag van je!
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat de monteur inmiddels is geweest en dat er daarna weer signaal was. Als ik nog iets anders voor je kan doen weet je me te vinden! 🙂

Reageer