beantwoord

Geen verbinding meer op oude glasvezelverbinding

  • 26 juli 2019
  • 17 reacties
  • 368 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds 3 dagen geen digitale TV internet en telefoon,wel analoge TV.
Contact met Telfort geeft aan dat het glasvezel modem defect is,gister toegezegd dat ik een telefoontje zou krijgen wanneer de monteur langs komt,tot op heden geen reactie.
op 7-8-2018 word ik omgeschakeld naar KPN mijn vraag was kan dit niet naar voren geschoven worden,blijkt niet te kunnen.Van Telfort tel nr, gekregen van het bedrijf dat die omschakeling verzorgd,kreeg als antwoord Telfort moet een spoed opdracht uit schrijven en die zeggen kan niet.
Kortom na vele telefoontjes nog geen streep verder en dus nog steeds geen internet etc,
Kan nu even via de buren internetten.word van het kastje naar de muur gestuurd.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 augustus 2019, 09:31

Goedemorgen @Paul1, dankjewel, lijkt echt griep te zijn geweest. Gelukkig alles weer in orde 🙂

Fijn, ik ben blij dat je verbinding het weer doet. Zo hoort het natuurlijk ook. Helemaal goed, het lijkt me prima dat je het noodpakket achter de hand houdt voor het geval dat. Ik hoor ook graag van je of alles goed gegaan is met het vernieuwen van de verbinding en als ik iets voor je kan doen natuurlijk!
Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Paul1, dat klinkt als een lastige en verwarrende situatie, wat vervelend dat het zo gelopen is. Zeker aangezien je een aantal keer contact hebt gehad, maar daarmee nog niets verder gekomen bent. Dat is niet de bedoeling, ik help je graag om de verbinding te herstellen.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie een paar notities, ik zie daarin ook dat er een melding aangemaakt is en behandeld is door de Technische Dienst. Daar staat in dat er een storing in de buurt is geweest, en dat deze opgelost is. Hoe staat het er nu bij jou thuis voor met de verbinding en is er intussen iets veranderd? Als het nog niet goed is, of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten!
Reputatie 1
Sinds vorige week geen internet dig,TV en telfoon,volgens Telfort is het glasvezel modem defect en zou afgelopen donderdag of vrijdag een telefoontje krijgen wanneer er een nieuw modem geplaatst zou worden.
Tot op heden geen enkele reactie van Telfort,werk momenteel even via router van de buren,zodat ik in iedergeval in de mailbox kan.
Heb nog wel analoge Tv.

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Paul1, ik heb je nieuwe topic samengevoegd met het topic dat je al eerder aangemaakt had. Dat is overzichtelijker en zo kan ik je hier beter mee helpen.

Heb je mijn berichtje hierboven toevallig al gezien? Hoe staat het er nu voor met de verbinding?
Reputatie 1
Nog steeds geen internet dig.TV ,telefoon.
Wact nog steeds op telefoontje van monteur om glasvezel modem vervangen wat volgens Telfort defect is.

Admin: nieuw topic samengevoegd met je al bestaande topic. Als je al een topic hebt kan je daarin verder gaan
Reputatie 1
Nog steeds geen internet,Dig.TV en telefoon.
Reputatie 1
Nog steeds wachtende op monteur om glasvezelmodem te vervangen wat defect zou zijn,word er niet goed van, wat een geweldige service.
Reputatie 1
Krijg vandaag doodleuk een mail dat 0p 7-8-2019 omgeschakeld word naar KPN,dit was al lang bekend en word dus voorbij gegaan aan de huidige problemen.
er werd ook gesteld dat er op mijn adres geen problemen zijn maar heb vanaf 23-7-2019 geen internet Dig,TV,telefoon,dus snap niet dat er geen storing is.
Reputatie 8
Badge +9
@Paul1 Jammer dat er nog niets veranderd is, en de verbinding al sinds de 23ste niet werkt. Ik heb er opnieuw voor je naar gekeken en dit gemeldt aan de Technische Dienst, met verzoek er opnieuw naar te kijken. Ik stuur je intussen ook een noodpakket toe. Dat zorgt ervoor dat je in de tussentijd toch gebruik van internet kan maken. Dit pakket ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen 1 a 2 werkdagen. Laat je weten wanneer je iets gehoord hebt van de Technische Dienst en of alles gelukt is met het noodpakket?
Reputatie 1
Gister het noodpakket ontvangen en geïnstalleerd , heb nu in ieder geval weer dig,TV en internet en wacht nu tot 7-8-2019 op de monteur om KPN modem te installeren , hopelijk gaat dit dan zonder problemen.
Reputatie 1
Goeie avond Alexander , Kreeg om ongeveer 18:00 uur een telefoontje van Thomas van 2contact dat de omschakeling naar KPN is uitgesteld naar 2-9-2019.en mijn verbazing werd nog groter dat hij belde via de vaste telefoon die vanaf 23-7-2019 volledig dood was, heb toen de modem van de TV gereset en wat blijkt het werkt weer en ook internet , volgens die Thomas was het vermoeden dat ze mij te vroeg hadden afgesloten.
Toch zou ik graag zien dat ze zich aan de afspraak van 7-8-2019 houden dit was n.l. al weken ingepland en vind hetgeen excuus dat het druk is.
M.v.G.Paul.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Paul1, fijn dat je het noodpakket ontvangen hebt. Ik begrijp dat je vrijdag gebeld bent door een collega van mij, op de vaste telefoon, die het ineens weer deed? En als ik het goed gelezen heb werkt de gehele verbinding weer sinds dien. Mijn collega vertelde je over het uitstellen van de vernieuwing van de verbinding. Ik snap dat je liever niet nog een maand wacht hierop.

Ik durf niet te beloven of ik de datum alsnog op 7 augustus kan krijgen, maar ik ga navraag doen bij de specialisten en kijken wat ik voor je kan regelen. Ik hoor het graag als er in de tussentijd iets bij jou gebeurt of veranderd, en laat het je direct weten zo gauw ik nieuws heb.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Paul1, mijn reactie is later dan mijn bedoeling was, sorry daarvoor. Ik heb griep gehad.

Ik heb in de tussentijd ook terugkoppeling gekregen van de specialisten. Zij heeft naar de mogelijkheden gekeken, maar kwam tot dezelfde conclusie die je al gekregen had. Door de drukte is het niet mogelijk om de vernieuwing van je verbinding eerder in te plannen. Ik had het heel graag voor je geregeld en de datum vervroegd en ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar ik kan het helaas niet mooier maken. Als je vragen hebt, laat het gerust weten.
Reputatie 1
Hoi Alexandra,
Hopelijk was je griep geen gevolg van stress maar fijn dat het weer goed gaat.
Tot op heden werkt mijn glasvezel goed en heb dan ook geen moeite om te wachten met de omschakeling naar KPN , hou nog wel even het noodpakket achter de hand tot de omschakeling heeft plaats gevonden.
Wanneer dit goed gaat stuur ik meteen dit pakket terug.
M.v.G.
Paul.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Paul1, dankjewel, lijkt echt griep te zijn geweest. Gelukkig alles weer in orde 🙂

Fijn, ik ben blij dat je verbinding het weer doet. Zo hoort het natuurlijk ook. Helemaal goed, het lijkt me prima dat je het noodpakket achter de hand houdt voor het geval dat. Ik hoor ook graag van je of alles goed gegaan is met het vernieuwen van de verbinding en als ik iets voor je kan doen natuurlijk!
Reputatie 1
Dank je voor je reactie,Laat t.z.t wel weten of alles naar wens is verlopen.
M.v.G..
Paul.
Reputatie 1
Goeie middag Alexandra,wil je bij deze even laten weten dat de omschakeling naar KPN afgelopen maandag goed is verlopen,Het noodpakket heb ik inmiddels terug gestuurd.
m.v.G.Paul.
Reputatie 8
Badge +9
@Paul1 Goedemiddag Paul, fijn om te horen dat alles goed gegaan is, dankjewel voor je berichtje! Mocht je vragen hebben, dan weet je me te vinden.

Reageer