beantwoord

Geen verbinding meer na verhuizing

• 3 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 434 keer bekeken

Beste,

Sinds mijn verhuizing vorige week heb ik geen internet meer op het nieuwe adres. Donderdag gebeld met de klantenservice, verhuizing is correct doorgevoerd. Op aanraden van de helpdesk modem weer opgestart, gereset,... maar dat mocht niet baten. Het probleem zou bij het netwerk zelf liggen maar daarvoor moet iemand van KPN ingeschakeld worden. Ondertussen nog steeds niks gehoord van KPN, nog steeds geen internet/tv, en nog steeds niet het minste zicht op een oplossing. De vorige eigenaar had trouwens wel gewoon lekker internet, tot het een week voor de verhuizing plots weg viel (niet toevallig nadat ik mijn verhuizing had aangemeld?) ...

Hopend op een snelle oplossing!
icon

Beste antwoord door wbroeck 4 augustus 2015, 09:04

Het probleem heeft zichzelf opgelost. Gisteravond plots weer verbinding, niks gehoord van KPN, wel een sms van Telfort.
Bekijk reactie

3 reacties

Het probleem heeft zichzelf opgelost. Gisteravond plots weer verbinding, niks gehoord van KPN, wel een sms van Telfort.
Reputatie 4
Badge +3
Hi, wbroeck!

Allereerst gefeliciteerd met het nieuwe huis! Ik kijk graag na wat er aan de lijn gedaan is om verbinding te krijgen. Wil je jouw nieuwe postcode en en huisnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik na wat er precies fout is gegaan. :)

Goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Bedankt voor het tweede bericht.
Reputatie 4
Badge +3
Er is wat verwarring ontstaan tussen mij en de telefonische klantenservice, vandaar de late reactie. Mijn excuses!

De verbinding was opgeleverd maar helaas problemen in de wijkkast. Deze zijn inmiddels verholpen. Werkt het internet nu wel naar behoren?

Reageer