Geen verbinding meer

• 7 november 2019
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Beste Telfort

Ons Wi-Fi stopte er opeens mee.

Na het controleren van het modem zien we dat alle lampjes steeds knipperen. Ook na het volgen van alle stappen om het modem te resetten blijven de lampjes knipperen.  Zou het modem stuk kunnen zijn? Groetjes Eline 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Beste Telfort

Ons Wi-Fi stopte er opeens mee.

Na het controleren van het modem zien we dat alle lampjes steeds knipperen. Ook na het volgen van alle stappen om het modem te resetten blijven de lampjes knipperen.  Zou het modem stuk kunnen zijn? Groetjes Eline 

Hallo @Eline1901KR74 , welk merk en type modem heb je?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Eline1901, welkom hier. 

Ik les dat de WiFi er mee is gestopt. Ik ben dan meteen in jouw verbinding gedoken. Ik zie dat deze helemaal niet werkt. Er is dus meer aan de hand dan alleen de Wifi. :(

Kun je mij vertellen hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt van de woning? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Je geeft aan dat alle lampjes knipperen? Is dat als een kermis? Want als dat het geval is, dan is het modem inderdaad defect en zal ik je een nieuwe sturen. 

Beste @Bart - Telfort 

Bedankt voor je reactie.

Ons modem is aangesloten op de telefooningang doormiddel van een rond snoer van min. 1,5 meter. Zonder splitter. Het modem dat wij hebben is een Experia Box v8. Het knipperd inderdaad als een kermis. 

Dat wordt dus een nieuw modem.…

Heb je nog meer gegevens van mij nodig voor de verzending?

Groetjes Eline 

Reputatie 8
Badge +11

Als het kermis is, dan is het niet goed. Dan is het modem defect. Ik heb voldoende gegevens hoor. Ik heb het modem al aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe, ik hoop morgen al. In ieder geval vast een fijn weekend gewenst. 

Reageer