Geen verbinding meer

• 10 september 2013
  • 3 reacties
  • 1023 keer bekeken

Sinds een maand of 2 (sinds ze glasvezel bij ons leggen) heb ik geen verbinding meer met internet. De router pikt geen signaal meer op uit de kabel want de lampjes branden niet meer (wlan en wps) hiervoor deed het internet het wel. Maandelijks word nog de rekening afgeschreven dus ook daar ligt het niet aan. Ik heb al de router gereset en een andere internet kabel geprobeerd. Ik woon in de voorstraat in Noordwijk.

Mvg,

Sven

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Gaat het om een glasvezel aansluiting of adsl aansluiting
Reputatie 8
Badge +10
De router pikt geen signaal meer op uit de kabel want de lampjes branden niet meer (wlan en wps) hiervoor deed het internet het wel.

Het WLAN/WPS lampje brand niet meer?
Dan staat wifi niet ingeschakeld op de modem...
Blauwe knop op de  modem één seconde indrukken en even wachten tot het lampje weer gaat branden.
Reputatie 4
Badge +3
Sinds een maand of 2 (sinds ze glasvezel bij ons leggen) heb ik geen verbinding meer met internet. De router pikt geen signaal meer op uit de kabel want de lampjes branden niet meer (wlan en wps) hiervoor deed het internet het wel. Maandelijks word nog de rekening afgeschreven dus ook daar ligt het niet aan. Ik heb al de router gereset en een andere internet kabel geprobeerd. Ik woon in de voorstraat in Noordwijk.

Mvg,

Sven

Welkom op ons forum!

Om je verder te kunnen helpen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Maak in een privébericht je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer kenbaar voor nader onderzoek.

Henk

Reageer