beantwoord

Geen verbinding

  • 16 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 1
Hier exact hetzelfde probleem, alleen power en wireless lampje gaan branden. Geen internet en geen tv. Tijdens het avondeten heeft het spontaan plaats gevonden, niets aangepast of apparaten toegevoegd. Ik vermoed een storing van buitenaf, ook al geeft de site aan dat er geen storing is.

Admin: reacties afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door s.vanbreugel 17 oktober 2018, 20:20

Monteur is vanmiddag nog geweest, het probleem lag buiten huis maar was snel opgelost. Snelle service.
Bekijk reactie

6 reacties

Heb je de kabel tussen het aansluitpunt en de Experia Box V8 gecontroleerd voor de zekerheid?
Reputatie 1
vanmorgen gecontroleerd en de kabel uit en in gedaan. Daarna modem opnieuw laten opstarten, maar geen effect helaas - geen internet.
En andere kabeltje?
Reputatie 1
Monteur is vanmiddag nog geweest, het probleem lag buiten huis maar was snel opgelost. Snelle service.
Dat is mooi!
Bedankt dat je de afloop even terug meldt!
Reputatie 8
Badge +12
Helemaal super om te lezen s.vanbreugel. Fijn dat alles snel weer werkte. Mocht je zo nog weer vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer