beantwoord

Geen verbinding 12 november in Zwijndrecht

• 12 november 2018
  • 9 reacties
  • 162 keer bekeken

Reputatie 1
Al de hele dag geen verbinding. Na contact met Telfort blijkt er een storing in de wijkkast. Op de site staat echter nog altijd geen storing gemeld. Heeft iemand hier nog meer last van, dan graag melding maken. Misschien wordt het dan sneller verholpen.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 12 november 2018, 20:21

Goedenavond A.Klaassen, welkom op het forum! Wat lastig dat je verbinding het niet doet. Goed dat je het ook hier op het forum meldt. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice het voor je heeft doorgezet naar de monteursplanning, en dat je het telefoonnummer gekregen hebt. Is het inmiddels gelukt een afspraak te maken? Laat maar weten hoe het is gegaan, of als je vragen hebt.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Super, daar ben ik blij mee! Dankjewel voor je berichtje en de bevestiging dat alles het weer doet, fijne avond!
Reputatie 1
Zo losse draadje in de wijkkast is weer vastgemaakt. Fijn dat alles het weer doet
Reputatie 8
Badge +9
Hi A.Klaassen, het was zeker een goede suggestie 🙂 Dankjewel voor je berichtje, fijn te horen dat je het noodpakket gekregen hebt en dat alles werkt. Laat het gerust weten als je vragen hebt, ik ben ook benieuwd hoe het bezoek van de monteur afgelopen is.
Reputatie 1
Geweldige suggestie Jacoba.
Ik heb het noodpakket al ontvangen en alles doet het nu. Goed geregeld. Bedankt, blij mee
Reputatie 8
Badge +9
@Alexandra - Telfort
Noodpakket een optie?

Dankjewel voor de suggestie, dat is een goed idee! Ik heb een noodpakket aangevraagd, binnen ongeveer 2 werkdagen ontvang je deze thuis @A.Klaassen, dan zit je in ieder geval niet helemaal zonder diensten 🙂
@Alexandra - Telfort
Noodpakket een optie?
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen A.Klaassen, fijn dat het gelukt is de afspraak te maken, hoewel ik begrijp dat je had gehoopt dat de monteur eerder langs kan komen. Het is heel druk in de planning op dit moment, waardoor de 19e de snelst mogelijke datum is. Laat je me weten hoe het bezoek van de monteur is afgelopen?
Reputatie 1
Helaas komt er pas de 19de een monteur. Dat betekend dat ik een week zonder tv en internet zit. Niet fijn!
Reputatie 8
Badge +9
Goedenavond A.Klaassen, welkom op het forum! Wat lastig dat je verbinding het niet doet. Goed dat je het ook hier op het forum meldt. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice het voor je heeft doorgezet naar de monteursplanning, en dat je het telefoonnummer gekregen hebt. Is het inmiddels gelukt een afspraak te maken? Laat maar weten hoe het is gegaan, of als je vragen hebt.

Reageer