beantwoord

Geen tv zenders, geen Wi-Fi | V8 Reset werkt niet

• 25 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag.

Ik ben een nacht weg geweest en bij terugkomst heb ik geen tv zenders en geen wi-fi meer. Op de tv zie ik in de balken wel dat de tijden kloppen en dat de programma's aangegeven worden, echter zwart beeld.

Ik heb de modem opnieuw opgestart na 10 minuten van het stroom af. En ik heb de modem proberen te resetten. Echter ik krijg geen rood licht achter het Power knopje. Andere ledjes blijven gewoon doorknippen.

Heeft Iemand enig idee wat nu te doen?

#balen 

icon

Beste antwoord door Ilona 25 oktober 2019, 17:21

:ballot_box_with_check: Opgelost: Ik heb alle UTP kabels eruit getrokken en toen opnieuw geprobeerd zonder UTP kabels aangesloten. Ik heb inmiddels weer WiFi bereik en tv zenders. 

Alsnog bedankt! :pray_tone3:

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welk modem heb je

Reputatie 1

Zie titel :wink:

Experia box V8

Reputatie 8
Badge +18

Voer de harde reset nogmaals uit omdat de vorige poging niet goed is gedaan;

Achterop het modem zit een resetgaatje druk dit gedurende 10 sec in met een puntig voorwerp en dan zou het modem na de reset weer goed opstarten

Reputatie 1

Voer de harde reset nogmaals uit omdat de vorige poging niet goed is gedaan;

Achterop het modem zit een resetgaatje druk dit gedurende 10 sec in met een puntig voorwerp en dan zou het modem na de reset weer goed opstarten

Helaas, al voordat ik dit forum bezocht al 5 x geprobeerd. Hij blijft doorknipperen en een rood ledje zoals elders te lezen is niet te zien. Volgens mijn beschikbare netwerken, is de reset wel doorgevoerd omdat de originele netwerknaam zichtbaar is, maar na inloggen: ‘No internet’ .

Reputatie 8
Badge +18

Heb je een koperverbinding zo ja vervang dan het aansluitsnoertje van max 150 cm , ik heb het vermoeden dat het modem kaduuk is

Reputatie 1

:ballot_box_with_check: Opgelost: Ik heb alle UTP kabels eruit getrokken en toen opnieuw geprobeerd zonder UTP kabels aangesloten. Ik heb inmiddels weer WiFi bereik en tv zenders. 

Reputatie 8
Badge +18

Graag gedaan dan zit je in het weekend gelukkig niet zonder, hou het wel in de gaten want zoals jezelf aangaf ontstond het uit het niets 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ilona, fijn dat de verbinding weer hersteld is! Hou het voor de zekerheid inderdaad wel even in de gaten, als de verbinding toch weer wegvalt kunnen we met je meekijken. Dat de reset niet werkte is wel gek. Maar nu eerst genieten van de weer werkende verbinding natuurlijk :slight_smile:

Reputatie 8

Dan zit het probleem kennelijk in je achterliggende netwerk (Slechte kabels / connectie ervan ???).
Mocht je weer problemen krijgen, zoek het dan in dat achterliggende netwerk.

Reageer