beantwoord

Geen TV,internet en vaste telefoon

• 22 juli 2017
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Instructie wizard uitgevoerd, werkt niet. Modem zyxel, brandt een lampje nadat modem weer is aan gezet namelijk ethernet, kleur lampje is oranje.
TV reageert op niets, blijft uit en ontvanger doet het niet. Resetten van modem lukt niet, wel volgens instructie wizard geprobeerd.
Sinds vanochtend geen ontvangst.
Met vr Gr Irene
icon

Beste antwoord door Ideswart 28 juli 2017, 14:35

hallo Michael,
Ja alles werkt naar behoren en wij zijn na het weekend prima geholpen door Telfort.
Dit topic kan gesloten /verwijderd worden.
gr Irene
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Irene, welkom op het forum van Telfort! Oei, balen zeg, zonder internet zitten. 😞 Gelukkig hebben mijn collega's je een nieuw modem toegestuurd naar aanleiding van je telefoontje. Ik zie dat het modem ook weer te bereiken is vanaf hier. Kun je bevestigen dat het allemaal weer werkt zoals het hoort? Mocht je alsnog problemen ervaren of een andere vraag hebben dan hoor ik het graag.
hallo Michael,
Ja alles werkt naar behoren en wij zijn na het weekend prima geholpen door Telfort.
Dit topic kan gesloten /verwijderd worden.
gr Irene
Reputatie 8
Badge +2
hoi Irene, bedankt voor de reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier ervan gewenst! :)

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer