beantwoord

Geen tv en internet

• 22 september 2019
  • 3 reacties
  • 147 keer bekeken

Hallo daar.
Sinds een tijdje slecht/geen internet bereik. Gisteren heb ik het modem verplaatst en sinds dat moment heb ik ook geen tv meer. 😭😭😭
Fout codes geven verbinding modem / router aan of kabel.
Op het modem V8 branden 2 lampjes. Power en Wifi.

Gereset, kabels vervangen, uit aan. Niets helpt.

Het maakt ook niet uit of ik de Lan kabel er in of uit heb. Ook heb ik een nieuwe lan kabel gekocht en vervangen. Maakt geen verschil.

Wat kan ik nu het beste doen? Is met modem naar KPN winkel gaan een optie?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 september 2019, 15:36

@macdruiven Ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Mocht dat niet zo zijn, of als ik iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @macdruiven, wat rot dat je verbinding het nu helemaal niet meer doet, geen internet en ook geen tv lees ik 😞 Ik help je graag verder om dit op te lossen.

Er staan nog geen gegevens in je profiel, waardoor ik je verbinding helaas nog niet kan nakijken. Ben je aangesloten via glasvezel of via de koperaansluiting? Op welke plek in huis is het modem nu aangesloten en is dat bij de hoofdaansluiting? Op welke poort van het modem is de kabel aangesloten die vanaf het aansluitpunt komt? Kan je voor mij ook je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij.

Laat je het weten, ook wanneer je je gegevens hebt ingevuld?
Hallo daar. Wat kan ik nu het beste doen? Is met modem naar KPN winkel gaan een optie?

Met je modem naar een KPN winkel kan je proberen. Blijkbaar geven deze tegenwoordig modems uit...
https://forum.telfort.nl/wifi-269/wifi-signaal-schommelt-veel-84299#post705316
Reputatie 8
Badge +9
@macdruiven Ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Mocht dat niet zo zijn, of als ik iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten.

Reageer