beantwoord

geen tv en geen wifi

• 3 juli 2016
  • 15 reacties
  • 615 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,
sinds vorige week heb ik elke dag last dat mijn wifi en mijn tv het niet doet, mijn tv gaat iedere x hakkelen en dan staat er op de tv dat er geen verbinding is en ik kan dan niet naar de tv kijken want ik heb gewoon geen beeld meer, tevens is de wifi ook weg en branden er maar 2 lampjes op de experia box en ik heb hem iedere dag gereset en dan doet hij het een half uur en dan begint alle ellende weer opnieuw, wat kan ik doen? Er zijn geen storingen in de buurt dus daar ligt het ook niet aan, ik weet het niet maar ik heb geen zin om dit elke dag te doen 5 x op een dag,
groetjes deesje
icon

Beste antwoord door Deesje1966 6 juli 2016, 17:44

Beste Deesje1966, heb je het aansluitsnoertje (tussen modem en IS/RA punt) ook vervangen zoasl jimny heeft voorgesteld?

mijn meterkast zit buiten mijn huis dus dat zal niet gaan maarrrrr ik heb gisteravond weer op mijn knieën gezeten en nu alle stekkers eruit gehad en op gemakje weer terug gedaan en daarna had ik weer wifi en ook weer beeld op mijn tv en hij hakkelde niet meer en ik moet zeggen tot nu toe doet hij het nog steeds zolang heeft hij deze week nog niet gedaan dus ik heb zeer goede hoop dat hij het blijft doen!!!!!!!!!!!!
Ik wil bij deze jullie hartelijk bedanken voor alle tips die jullie mij gegeven hebben ze waren zeer nuttig voor mij...
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Plaats eens een foto van je aansluiting en is het modem wel zo dicht mogelijk max 50 cm aangesloten op het aansluitpunt
Reputatie 1
Nee helaas ik blijf resetten...pfff maar hoe stuur ik een foto mee?
Reputatie 8
Badge +17
Deesje als je een bijlage in dit geval een foto wilt plaatsen kunnje dit doen door in het schermpje waar je in typt linksonder op het icoontje te klikken en vervolgens op bladeren klikken.
Daarna zoek je de foto op in je tablet of pc en die download je dan
Reputatie 1

ik kon niet eerder doen want hij deed het weer nier, ik hoop dat je hetkan zien, nu heeft hij meer stippen maar iedere x heb ik er maar 2 of 3
Reputatie 1
Op de mobiele versie kun je geen bijlage meesturen of je post veranderen, raar, er is iets gaande bij Telfort sinds een jaartje ofzo dat voor vele netwerkproblemen zorgt! maar hiervoor heb ik nog nooit last gehad hij deed het altijd....
Reputatie 8
Badge +17
Heb je in de meterkast ook IS/RA punt zie afbeelding en zoniet vervang het aansluitsnoertje je modem eens
Reputatie 8
Badge +7
Beste Deesje1966, heb je het aansluitsnoertje (tussen modem en IS/RA punt) ook vervangen zoasl jimny heeft voorgesteld?
Reputatie 1

mijn meterkast zit buiten mijn huis dus dat zal niet gaan maarrrrr ik heb gisteravond weer op mijn knieën gezeten en nu alle stekkers eruit gehad en op gemakje weer terug gedaan en daarna had ik weer wifi en ook weer beeld op mijn tv en hij hakkelde niet meer en ik moet zeggen tot nu toe doet hij het nog steeds zolang heeft hij deze week nog niet gedaan dus ik heb zeer goede hoop dat hij het blijft doen!!!!!!!!!!!!
Ik wil bij deze jullie hartelijk bedanken voor alle tips die jullie mij gegeven hebben ze waren zeer nuttig voor mij...
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan Deesje1966 veel plezier met je verbinding verder wellicht kan Stephen je verbinding nog even doormeten
Reputatie 1
Graag gedaan Deesje1966 veel plezier met je verbinding verder wellicht kan Stephen je verbinding nog even doormetenals hij dat op afstand kan doen dan heel graag, ben al zo blij dat alles het weer doet ik snap alleen niet waar het dan aan heeft gelegen.
Reputatie 8
Badge +7
Fijn dat alles weer werkt Deesje! Indien je mij je naw-gegevens kenbaar maakt via een privébericht dan kan ik een blik werpen op jouw verbinding.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb je verbinding bekeken en deze ziet er hartstikke stabiel uit. Mocht je weer problemen ermee ervaren dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.