Geen televisie

• 13 januari 2014
  • 18 reacties
  • 3615 keer bekeken

Badge
Meer mensen geen tv van telfort? Regio lochem

18 reacties

Badge +1
Geeft het een foutcode?
Badge
Geeft het een foutcode?
Ik kan niet opstarten. Het beeld blijft hangen in de "even geduld" modus. bij langer dan 10 minuten dit scherm dan opnieuw opstarten. en dat telkens opnieuw
Badge
Bij ons in Goes exact hetzelfde!
Landelijke storing..
Hier in Oudenbosch ook precies hetzelfde voor de zoveelste keer!!
Badge +1
http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Snel-naar/Mededelingen/Mededeling-Persoonlijk/Storing-Interactieve-Televisie.htm
Voor de zoveelste keer, beeld staat vast. TV-ontvanger maar weer opnieuw opstarten. En bij het bericht de tv-ontvanger wordt opgestart......... Blijf dit beeldscherm langer dan 10 minuten in beeld? Zet de tv-ontvanger dan uit en weer aan.
Deze actie heb ki nu al een keer of 10 gedaan maar niets. Begin nu beetje zat te worden. Het gebebeurt ongeveer 20 keer in de week dat ik de ontvanger opnieuw moet opstarten maar gaat die niet verder meer. Wat moet ik hiermee aan?

Eric
Voor de zoveelste keer, beeld staat vast. TV-ontvanger maar weer opnieuw opstarten. En bij het bericht de tv-ontvanger wordt opgestart......... Blijf dit beeldscherm langer dan 10 minuten in beeld? Zet de tv-ontvanger dan uit en weer aan.
Deze actie heb ki nu al een keer of 10 gedaan maar niets. Begin nu beetje zat te worden. Het gebebeurt ongeveer 20 keer in de week dat ik de ontvanger opnieuw moet opstarten maar gaat die niet verder meer. Wat moet ik hiermee aan?

Eric

Overstappen !
Reputatie 8
Badge +10

Overstappen !

Baggerlip, lees onderstaande link even, en dan met namen punt 12.

https://forum.telfort.nl/over-forum-feedback-250/onze-huisregels-25876/
Badge

Baggerlip, lees onderstaande link even, en dan met namen punt 12.

https://forum.telfort.nl/over-forum-feedback-250/onze-huisregels-25876/

😕

Hij geeft toch ook advies? Dat het jouw niet aanstaat kan hij (of zij) niets aan doen.
Badge +2
Is het een relevant advies? Veel nuttiger is het als Erik zich tot de klantenservice wendt voor hulp.
In nijmegen ook helaas geen tv. Foutcode F12. Alles opnieuw opgestart, krijg steeds dezelfde melding. Wat kan ik nog meer doen?
Meer mensen geen tv van telfort? Regio lochem
Yep, in Nijmegen ook geen tv.  Foutcode F12.
ook in boxtel steeds foutcode f 12,we kunnen bijna geen tv meer kijken,word het nu al beu en ben pas sinds anderhalve maand klant.
ook in boxtel steeds foutcode f 12,we kunnen bijna geen tv meer kijken,word het nu al beu en ben pas sinds anderhalve maand klant.

Modem opnieuw opgestart, geen problemen meer
hier modem al 3x opnieuw opgestart maar blijft problemen geven,vooral savonds beginnen de storingen weer.
Reputatie 8
Badge +16
En een herstart van de decoder? Deze al compleet stroomloos gezet en opnieuw gestart
En een herstart van de decoder? Deze al compleet stroomloos gezet en opnieuw gestart

tv hapert vanavond weer veel maar blijft wel aan,meestal begint het s avonds na 10 uur

Reageer