beantwoord

Geen signaal op DSL lijn

• 29 december 2018
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Beste, ik ben verhuisd naar een nieuw adres ik heb mijn verhuizing doorgegeven. Dit is bevestigd via mail, sms en 2x via de ks. Ik heb mijn modem van mijn vorige woning op dezelfde wijze aangesloten alleen brand t DSL lampje niet. Terug gegaan naar Mn oude woning en daar deed hij het wel weer. Zojuist ook een nieuw modem geleverd gekregen maar daarmee hetzelfde probleem. Er lijkt dus in mijn nieuwe woning geen signaal op de DSL lijn te staan. Hoe kan ik dit verhelpen? Gr Ruben
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 december 2018, 09:26

Hoi RubenR, welkom bij ons op het forum. Ik lees dat je verhuisd bent, alleen geen signaal. Hiervoor heb je al een nieuw modem gekregen, maar ook deze krijgt geen signaal. 😞

Ik wilde dan ook graag eens meekijken hoe de situatie ervoor staat. Ik heb echter nog geen huisnummer van je. Zou je die nog toe willen voegen aan jouw Forumprofiel?

Kun je ook vast vertellen hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Deze zit op de DSL-poort en de WAN poort is leeg? Er is niet nog een ander aansluitpunt? Deze zit over het algemeen in de meterkast. Ik hoor graag van je.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Per wanneer zou je abonnement actief zijn
Reputatie 8
Badge +12
Hoi RubenR, welkom bij ons op het forum. Ik lees dat je verhuisd bent, alleen geen signaal. Hiervoor heb je al een nieuw modem gekregen, maar ook deze krijgt geen signaal. 😞

Ik wilde dan ook graag eens meekijken hoe de situatie ervoor staat. Ik heb echter nog geen huisnummer van je. Zou je die nog toe willen voegen aan jouw Forumprofiel?

Kun je ook vast vertellen hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? Deze zit op de DSL-poort en de WAN poort is leeg? Er is niet nog een ander aansluitpunt? Deze zit over het algemeen in de meterkast. Ik hoor graag van je.

Reageer