beantwoord

Geen signaal IS/RA

• 30 november 2019
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Wij hebben een nieuwbouwwoning en onlangs is de KPN kabel binnen gebracht, nu ben ik van mening dat daar geen signaal op zit.

Het modem geeft ook alleen power en wifi, verder geen lampjes aan.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 december 2019, 16:15

Huisnummer 18 heb ik gemeten. Ik zie ook dat daar de monteur is geweest, hij heeft de kruisdraad hersteld in de verdelingskast. De lijn meet ook weer up. Alles werkt dus weer. Heel erg fijn. :)

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Cootje 1978, welkom hier op het Forum. 

Je geeft aan dat er mogelijk geen signaal zit. Gaat het hier om het adres uit jouw profiel? Een koperaansluiting toch? Of zit ik helemaal mis. Want als ik hier jouw verbinding doormeet moet er wel signaal zijn. Kun je vertellen hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Of heb je daar een foto van? Dan kan ik eens meekijken. Het kan namelijk ook zijn dat het modem kapot is gegaan. Of wellicht is er toch meer aan de hand. 

Degene van de klantenservice die m gemeten heeft kreeg m niet gemeten, vanmiddag komt er een kpn monteur. Ik weet ook niet welk adres jij gemeten  hebt? 

Reputatie 8
Badge +11

Huisnummer 18 heb ik gemeten. Ik zie ook dat daar de monteur is geweest, hij heeft de kruisdraad hersteld in de verdelingskast. De lijn meet ook weer up. Alles werkt dus weer. Heel erg fijn. :)

Reageer