beantwoord

Geen reactie van Guidion naar niet omkomen monteur

• 15 mei 2019
  • 8 reacties
  • 252 keer bekeken

14 mei is er een afspraak gemaakt met Telfort en Guidion dat ze bij mij zouden komen in de ochtend . Ik dacht laat ik een dag van te voren is bellen met Guidion omdat ik nog geen mail bevestiging mail had gehad . En ja je raad het al het stond niet bij hun in de agenda op 1 of andere manier . Contact gezocht met Telfort die hebben gedaan wat ze konden en er een spoed ticket aangemaakt .dus binnen 24 geregeld was het idee . En je raad het al volgende dag geen monteur . Weer gebeld met Guidion zou terug gebeld worden maar dat gebeurd niet . Vandaag twee keer gebeld .. Geen reactie Ik moet zeggen dat je al consument met je rug tegen de muur staat . Je kan niks kan opzeggen is je keuze of afwachten dat je ooit een keer gebeld terug gebeld wordt . Dus nu heb ik niks geen tv internet telefoon. Guidion is een zeer slecht bedrijf en dat is zachtjes uitgedrukt .
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 17 mei 2019, 11:41

Hallo @DasDennis. Ik heb zojuist contact gehad met Guidion en heb de afspraak kunnen maken dat er tegen het einde van de middag een monteur bij je langskomt om de nieuwe glasvezelverbinding te installeren. Ik heb de afspraak alvast in de agenda laten zetten, zodat ik er in ieder geval zeker van ben dat het moment beschikbaar blijft. 🙂 Mocht dit écht niet uitkomen, dan wil ik je vragen om Guidion zelf te bellen via telefoonnummer 088-2000121 om de afspraak te verplaatsen.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @DasDennis. Dank voor het doen van je verhaal hier. Het is al frustrerend genoeg dat het plannen van een afspraak met een installatiemonteur zo stroef verloopt. Laat staan dat internet, tv en vaste telefoon daardoor niet werken nu. Ik zie wel dat de collega die je telefonisch hebt gesproken de situatie heeft doorgezet naar het escalatieteam van Guidion. Ik doe graag navraag voor je, maar op dit moment zijn zij niet meer bereikbaar. Ik ga daarom morgenochtend voor je bellen. Zodra ik dat heb gedaan, laat ik het aan je weten. Ik hoop van harte dat we ervoor kunnen zorgen dat er zo snel mogelijk een monteur voor je deur staat.
Reputatie 1
Badge
Blijf een kloten bedrijf guidion....en telfort verschuil zich...speel al jaren dit probleem..

E leren het toch niet... helaas
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht kun je bij dit bedrijf solliciteren Fd
Dag @DasDennis. Dank voor het doen van je verhaal hier. Het is al frustrerend genoeg dat het plannen van een afspraak met een installatiemonteur zo stroef verloopt. Laat staan dat internet, tv en vaste telefoon daardoor niet werken nu. Ik zie wel dat de collega die je telefonisch hebt gesproken de situatie heeft doorgezet naar het escalatieteam van Guidion. Ik doe graag navraag voor je, maar op dit moment zijn zij niet meer bereikbaar. Ik ga daarom morgenochtend voor je bellen. Zodra ik dat heb gedaan, laat ik het aan je weten. Ik hoop van harte dat we ervoor kunnen zorgen dat er zo snel mogelijk een monteur voor je deur staat.
Ik hoop dat er snel wat uit komt..
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @DasDennis. Ik heb zojuist contact gehad met Guidion en heb de afspraak kunnen maken dat er tegen het einde van de middag een monteur bij je langskomt om de nieuwe glasvezelverbinding te installeren. Ik heb de afspraak alvast in de agenda laten zetten, zodat ik er in ieder geval zeker van ben dat het moment beschikbaar blijft. 🙂 Mocht dit écht niet uitkomen, dan wil ik je vragen om Guidion zelf te bellen via telefoonnummer 088-2000121 om de afspraak te verplaatsen.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @DasDennis. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Hoe is het nu? Is de monteur afgelopen vrijdag nog geweest? En heb je weer diensten? Ik hoor het graag.
Ja de monteur is de 17 mei speciaal gebeld . Met de boodschap om langs te komen eindelijk. Dus we hebben nu gelukkig alle diensten nu weer .. Telfort bedankt daar voor ... alleen is het jammer dat jullie naam besmeurd wordt door een slechte bedrijfsvoering van Guidion.. ik zou mensen niet Telfort aanbevelen puur om de slechte service van jullie partner... Maar Telfort heeft me wel prima geholpen en daar heb ik geen kwaad wordt voor over .... ik neem aan dat ik nog een mooi aanbod krijg voor Ziggo sport voor het ongemak? 😉
Reputatie 8
Badge +9
Klopt! Ik ben blij te lezen dat die afspraak jou ook schikte. 😄 En heel fijn dat het is opgelost. Ik stuur je een privéberichtje betreft de vergoeding. Dan kunnen we het daar nog even met elkaar over hebben. 😉

Reageer