beantwoord

Geen pairbonding op mijn aansluiting

• 24 juli 2017
  • 3 reacties
  • 262 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Fourstack laat op mijn aansluiting zien dat er geen pairbonding mogelijk is. Ooit zei een derdelijner van Telfort me dat niet op elke aansluiting twee werkende bruikbare aderparen zijn.
Is dat wel te realiseren? En wordt pairbonding wel aangeboden?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 26 juli 2017, 15:21

Hoi Reacher, goede vraag!

Het is inderdaad zoals Babylonia en cobus zeggen bij Telfort nog niet mogelijk om bij Telfort gebruik te maken van pair bonding. Of het op jouw adres mogelijk is kan je hier vinden. Pair bonding is de naam voor het gebruiken van twee lijnen voor het leveren van je verbinding. Hier heb ik een oud filmpje van KPN gevonden met meer uitleg over pair bonding. Er zijn adressen waar slechts één lijn binnen komt, dan kan het helaas niet geleverd worden.

@cobus en Babylonia, bedankt voor de reacties!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Als er al pair bonding wordt aangeboden, dan niet door Telfort, maar alleen door KPN.
Je kunt het controleren door hier je postcode en huisnummer in te tikken:
https://thd-fpi-info.fourstack.nl
Reputatie 6
Badge +7
Ook xs4all bied dat aan dacht ik. en Idd Telfort niet.

Maar denk dat er bij jou een aderpaar niet toereikend is om dat aan te kunnen bieden bv te veel lassen erin, of zelfs geen 2e aderpaar beschikbaar
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Reacher, goede vraag!

Het is inderdaad zoals Babylonia en cobus zeggen bij Telfort nog niet mogelijk om bij Telfort gebruik te maken van pair bonding. Of het op jouw adres mogelijk is kan je hier vinden. Pair bonding is de naam voor het gebruiken van twee lijnen voor het leveren van je verbinding. Hier heb ik een oud filmpje van KPN gevonden met meer uitleg over pair bonding. Er zijn adressen waar slechts één lijn binnen komt, dan kan het helaas niet geleverd worden.

@cobus en Babylonia, bedankt voor de reacties!

Reageer