vraag

Geen opzeg-bevestiging binnen

  • 5 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 182 keer bekeken

Goedenavond,

Op 8 september jl heb ik n abonnement afgesloten bij n andere aanbieder voor internet, bellen en telefonie. Ik heb daarbij hun overstapservice gebruikt en zij hebben gemeld dat alles gelukt is en dat ik nog een bevestiging van de overstap en dus beëindiging van Telfort zou krijgen. Echter tot dusver heb ik niks ontvangen. Niet in mijn Telfort-mailbox en niet per post en ook kan ik niets vinden in de Mijn Telfort-omgeving.

Wie kan mij helpen?

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @F B, jammer om te lezen dat je bij ons weg gaat. Goed dat je in de gaten houdt of je al een bevestiging van de overstap hebt ontvangen, dat is heel belangrijk. Ik kijk graag voor je na of de opzegging al zichtbaar is.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie gek genoeg nog geen opzegging of overstap staan. Heb je al wel de bevestiging van de aanvraag en het contract van de nieuwe provider ontvangen? Staat hier ook een startdatum in en per wanneer zij het contract bij ons voor je opzeggen?
Hi Alexandra,

Sorry ik was mijn wachtwoord kwijt.. Ik heb afgelopen maandag contact gehad met jouw collega Err Ibro en hij zag wel dat Ziggo een overname-aanvraag had gedaan en dat er op 9 september een bevestigingsmail naar mij gestuurd was door jullie. Alleen heb ik die nooit ontvangen. Hij zei echter dat hij die mail niet nogmaals kon versturen. Verder zei hij dat zodra de Ziggo-modem contact maakte, Ziggo jullie een definitive overdrachtmail zou sturen en dat ik dan nog een definitieve bevestigingsmail van jullie zou krijgen. Daar hoop ik nu dus nog op.

Ziggo gaf trouwens aan dat zij wel een bevestiging hebben ontvangen van jullie en dat het abonnement per 8 oktober over zou gaan.

Zie je dit nu toch wel in jullie systeem staan?

Groetjes
Reputatie 8
Badge +9
Goedenavond @F B, geen probleem, fijn dat je je wachtwoord weer gevonden hebt ☺

Ik zie de notitie van mijn collega staan. Dit is een specialist die meer kan zien dan ik, over wat betreft orders zoals een aanvraag of overstap. Je ontvangt inderdaad nog een definitieve bevestiging van ons per e-mail! Laten we even afwachten hoe het gaat. Je weet me te vinden, ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt.
Beste Alexandra,

Ik heb nog geen definitieve opzeg-bevestiging van jullie binnen. Klopt dat? Ik heb ook in mijn spam gekeken, daar zit ook niks in.

Alvast bedankt voor het nakijken!

Reageer