beantwoord

Geen modem wel incasso afschrijving

• 28 december 2018
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 december 2018, 09:58

Hoi Kurinl, welkom bij ons op het Forum. Ik lees in de titel dat je geen modem hebt? Betekent dit dat je nooit een hebt ontvangen?

Ik lees ook berichten dat je moest betalen voor onze klantenservicenummer? Want dat klopt niet. Voor ons nummer betaal je alleen de gebruikelijke belkosten zoals ook al vernoemd.

In ieder geval wil ik graag meekijken. Ik mis alleen nog jouw huisnummer. Zou je die nog willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt of heb je inmiddels al weer contact gehad?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
@Kurinl Ik zou even je privégegevens verwijderen uit je bericht.
Je klantnummer kan je invullen in je forumprofiel
Je adres kan je invullen onder "Extra informatie"

Welk nummer van Telfort heb jij gebeld want hun telefoonnummer 09009596 kost geen €0.90 per minuut.
Je kunt je privégegevens verwijderen uit dit topic door op de puntjes te staan en op bewerk klikken.

En hoeveel betaal als je niet geregistreerd bent als klant?
Het verkeerde huisnummer staat immers op de aansluiting?
Dan kan het wel eens €0,90 kosten.

Topics worden hier beantwoord naar binnenkomst, het oudste eerst.
Als je klantnummer in je profiel staat, kan webcare je eerder helpen.
Zij gaan dan hun uiterste best doen.

Wat je ook kunt doen is bijvoorbeeld een chat beginnen.
Contact met Telfort
De chat kan je als je klaar bent opslaan in bv. je computer als PDF bestand.
Reputatie 4
Badge +1
Het telefoonnummer van Telfort kost geen €0.90!

Bel met 0900 9596 en spreek je vraag in
(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)

Als het €0.90 had gekost had dat expliciet vermeld moeten staan.
Zie de site van consuwijzer

Ik vrees dat @Kurinl gegoogled heeft naar het nummer en zo terecht is gekomen bij een duur doorschakelnummerm bijvoorbeeld: https://keuzemenu.info/telfort-storing/
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Kurinl, welkom bij ons op het Forum. Ik lees in de titel dat je geen modem hebt? Betekent dit dat je nooit een hebt ontvangen?

Ik lees ook berichten dat je moest betalen voor onze klantenservicenummer? Want dat klopt niet. Voor ons nummer betaal je alleen de gebruikelijke belkosten zoals ook al vernoemd.

In ieder geval wil ik graag meekijken. Ik mis alleen nog jouw huisnummer. Zou je die nog willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt of heb je inmiddels al weer contact gehad?

Reageer