beantwoord

Geen internetverbinding

• 4 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Sinds vanochtend werkt internet niet meer. Op de modem blijken nu ook alleen de lampjes van WLAN en Power te branden, terwijl normaal gesproken meer lampjes branden. Ik heb de aansluitpoorten en bekabeling gecontroleerd+modem verschillende keren gereset, maar zonder resultaat. Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door JoshuaS 9 augustus 2017, 20:57

Nog even een statusupdate: Internet werkt weer! Nieuwe modem heeft het probleem opgelost. Oude modem blijkt idd defect te zijn. Dank jullie wel voor de goede service!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Joshua, sorry voor de late reactie. Wat rot dat je geen verbinding hebt. Ik heb direct even gekeken op je adres en zie dat er een nieuw modem onderweg is naar je. Klopt dat? Als ik nog iets kan doen, laat me dat dan even weten.
Bedankt voor je reactie, Cindy. Ik heb in de tussentijd ook telefonisch contact met jullie gehad. Er wordt inderdaad een nieuwe modem naar mij opgestuurd.
Reputatie 6
Badge +7
Ik zag het, fijn dat er al een modem onderweg is. Als je daar voor nu nog vragen over het, stel die gerust!
Nog even een statusupdate: Internet werkt weer! Nieuwe modem heeft het probleem opgelost. Oude modem blijkt idd defect te zijn. Dank jullie wel voor de goede service!
Reputatie 6
Badge +7
Hoera! Wat fijn @JoshuaS. Graag gedaan en je weet ons te vinden als er in de toekomst iets is 🙂.

Reageer