Geen internetverbinding

• 14 mei 2017
  • 7 reacties
  • 497 keer bekeken

Heb al een aantal dagen geen internet. Al een aantal keren gereset, geprobeerd via directe aansluiting in de meterkast en zelfs met een ander modem krijg ik geen verbinding met internet. Is er een storing in een wijkcentrale (2912SM)?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hallo Famier, welkom op het forum! Wat erg dat je al een paar dagen zonder verbinding zit. Ik zie dat je in de tussentijd niet stil hebt gezeten en contact heb gehad met de klantenservice. Het nieuwe modem heeft niet mogen baten zie ik en er komt op 22 mei een monteur langs voor verder onderzoek. Helaas kan ik deze afspraak niet versnellen. Wel houd ik het bezoek van de monteur in de gaten en wacht ik zijn bevindingen af.
Reputatie 7
Badge +7
Hey Famier, voor jou zal het niet als een verrassing komen, gok ik. Ik zie dat de monteur KPN heeft aangestuurd voor verder onderzoek. Navraag daar leert me dat er vanmiddag werkzaamheden aan de lijn buiten je woning uitgevoerd gaan worden. Hiermee hoopt KPN de problemen met je internetverbinding definitief op te lossen. Ook dit zal ik voor je in de gaten blijven houden.
hoi Wieger, werkzaamheden hebben al plaats gevonden. De monteur heeft de lijn op een ander vrije koperdraad (lijn) gelast. En na 2,5 week heb ik weer eindelijk internetverbinding.
Reputatie 1
Ik ga er van uit dat Telfort nu ruimhartig die wijk compenseert voor 2 weken geen internet 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Hey Famier, wat fijn dat je verbinding weer werkt! Mooi dat de monteur dit gisteren heeft weten op te lossen. Als tegemoetkoming voor de storing wil ik je 1 maand abonnementskosten vergoeden. Kan je me laten weten wat je van dit voorstel vindt?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Famier, ik heb niets meer van je gehoord. Kan je mij nog laten weten wat je van dit voorstel vindt?
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb jammer genoeg niets meer van je gehoord, Famier. Op dit topic gooi ik een slotje. Mocht je alsnog gebruik willen maken van dit aanbod, kan je mij dan een berichtje sturen?