beantwoord

geen internetverbinding

• 20 mei 2015
  • 2 reacties
  • 702 keer bekeken

Beste Telfort,

Vandaag start mijn internet abonnement. Ik heb een kastje aangesloten op de vaste kabelaansluiting en de modem. De modem heeft power en wifi, maar geen internetverbinding. Nu ben ik in een oud huis komen wonen waarvan onduidelijk is of de bekabeling goed is. Vandaar dat ik duidelijk heb gevraagd of er bij problemen een installateur kan komen. Nu kan ik het 0900 nummer niet bellen met mijn abonnement en zie ik geen optie tot mailen. Graag reactie, heb alle hulpprogramma's al doorlopen. Direct de modem op mn laptop aansluiten gaat niet, omdat de bijgeleverde kabels niet in m'n laptop passen. Lijkt niet zinvol aangezien de modem ook geen internet signaal ontvangt. Verbinding tussen apparatuur en modem komt wel tot stand.
MvG,
J. Horseling
icon

Beste antwoord door Stephen 5 juni 2015, 19:41

@jhorseling,

Aangezien ik niks meer van je heb vernomen dan ga ik ervan uit dat je inmiddels gebruik kunt maken van je internetverbinding.
Zo niet, dan zie ik je privébericht alsnog tegemoet. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@jhorseling,

Welkom op het forum en wat fijn dat je een internet abonnement bij ons hebt afgesloten.
Ik ontvang ten eerste graag jouw naw-gegevens in een privébericht zodat ik het een en ander voor je kan uitzoeken. Ook verneem ik graag van je welk IS/RA punt jij hebt en waar deze zich in jouw woning bevindt. Zie hieronder de afbeeldingen van IS/RA punten.

Ik kijk uit naar jouw reactie. :)

Stephen.
Reputatie 8
Badge +16
@jhorseling,

Aangezien ik niks meer van je heb vernomen dan ga ik ervan uit dat je inmiddels gebruik kunt maken van je internetverbinding.
Zo niet, dan zie ik je privébericht alsnog tegemoet. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen