beantwoord

geen internetverbinding

• 5 april 2015
  • 8 reacties
  • 574 keer bekeken

Foutcode 12 in beeld sinds gisteren en alle stappen al doorlopen. Alles inmiddels al 10x uitgevoerd en nog steeds geen internet en tv. Baal hier onwijs van, de overweging is er al om maar over te stappen Naar een andere provider/leverancier want hier zakt je broek toch van af in het lange weekend.

Wie oooo wie weet wat ik nog meer kan doen???

ps : ben inmiddels 6 maanden klant
icon

Beste antwoord door Stephen 18 mei 2015, 18:44

@bianca4x4,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat je weer gebruik van onze diensten kunt maken. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Gebruik je de draadloze adapters en is het modem max op 50 cm aangesloten op het ISRA punt.

En gaat het om glasvezel of adsl aansluiting
Adsl, monteur heeft het zelf geïnstalleerd dus lijkt mij ok. Al die tijd heeft het gewoon gewerkt en sinds gisteren is alles plat
Reputatie 8
Badge +2
@bianca4x4,

Werkt Interactieve TV inmiddels? Ik help je anders graag!

Michael
Reputatie 8
Badge +18
Doe eens een harde reset op je modem d.m.v. met een puntig voorwerp gedurende 10 sec voor de experia box of 25 sec voor de zyxel modems het reset knopje/gaatje in te drukken.
Ook dat heb ik al meer als 4x gedaan en nog doet ie het niet. Vandaar dat mn broek ook afzakt!!! Gemakkelijk zelf te regelen zodra je de stappen volgt, staat er dan op de site! Nou, Mooi NIET DUS
Reputatie 8
Badge +18
Hier moet webcare Telfort dus even naar kijken, kan zijn dat je modem defect is, je hoeft verder niets te doen Telfort leest vanaf morgen hier weer mee en houbdus dit topic in de gaten want men heeft ongetwijfeld je gegevens nodig.
Reputatie 8
Badge +16
@bianca4x4,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat je weer gebruik van onze diensten kunt maken. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@bianca4x4,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je geen gebruik kunt maken van internet en Interactieve TV. Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.

Stephen