vraag

Geen internetaansluiting combipakket

  • 14 november 2018
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Op 7-11 een combi-pakket aangevraagd thuisaansluiting en mobiele telefoon. Krijg vandaag bericht op mijn kickmail.nl mail dat ik geen internetaansluiting heb. Ra.Ra. hoe kan dit

3 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Dat is vreemd. Ik neem aan dat je op de website hebt gekeken of er internet beschikbaar is op jouw adres en toen je bestelling hebt geplaatst?

Heb je ook in huis gekeken of je 1 van de aansluitingen hebt die op onderstaande link te zien zijn?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hoofdaansluiting-vinden.htm
Reputatie 5
Badge +4
Hi Johan. Ook voor mij is dit niet helemaal duidelijk. Je hebt wel een bevestiging gekregen van je bestelling? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.
Reputatie 5
Badge +4
Johan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer