beantwoord

Geen internet ZyXEL

• 2 februari 2019
  • 8 reacties
  • 342 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi Telfort,

Sinds vandaag heb ik geen internet verbinding meer. Ik heb zojuist alle stappen op de website doorlopen. Harde reset van het modem doet ook niks. Uiteraard gebeurt dit in het weekend. Kan dit snel verholpen worden? Of hebben jullie nog andere ideeën?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 4 februari 2019, 09:00

Hallo @Selwyn, welkom hier op het Forum. Heel frustrerend dat je modem het nu net in het weekend laat afweten. Je geeft aan dat je geen internet meer hebt met je ZyXEL. Ik zie aan deze kant ook dat je modem zich niet meer meldt op ons netwerk. Je modem lijkt defect te zijn. Er is een nieuw modem naar je onderweg! 🙂 Dit heb je binnen 2 werkdagen in huis.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1
Momenteel knippert het dsl lampje op het zyxel modem. Soms gaat het dsl lampje helemaal uit.
Reputatie 8
Badge +17
Wat je nog kunt proberen is het dsl kabeltje vervangen, echter denk ook dat je Zyxel ten einde is, vul in ieder geval je postcode en huisnummer in op je forumprofiel zodat webcare weet wie je bent als ze besluiten om je modem te vervangen
Reputatie 1
Kabel vervangen heeft ook niet geholpen helaas. Bedankt voor de tip! Postcode en huisnummer staan ingevuld. Het is wel al een oud modem inderdaad. Ik wacht het af.
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Selwyn, welkom hier op het Forum. Heel frustrerend dat je modem het nu net in het weekend laat afweten. Je geeft aan dat je geen internet meer hebt met je ZyXEL. Ik zie aan deze kant ook dat je modem zich niet meer meldt op ons netwerk. Je modem lijkt defect te zijn. Er is een nieuw modem naar je onderweg! 🙂 Dit heb je binnen 2 werkdagen in huis.
Reputatie 1
Beste Natasja,

Dank voor je bericht. Ik zie het nieuwe modem tegemoet!
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Selwyn. Ik zie dat je nieuwe modem is aangesloten en je verbinding weer online is. Kan je bevestigen dat je weer internet hebt? ☺
Reputatie 1
Hoi Natasja,

Dat klopt! Gisteravond het nieuwe modem aangesloten. Alles werkt weer naar behoren. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +9
Dag @Selwyn. Geen enkel probleem. Goed om te lezen dat alles weer naar behoren werkt.

Reageer