beantwoord

Geen Internet verbinding met het draadloze WiFi netwerk met draad wel

Twee dagen geleden opeens kon ik niet met mijn mobile tetefoon interneten, wel met laptop maar met kabel (ik heb zyxil modem de blauw knoop WLAN on/off zit klein beetje loos)
icon

Beste antwoord door Stephen 1 juni 2018, 11:50

Hallo Mustapha, welkom op het forum! Waarschijnlijk is de WiFi-functie van jouw modem defect. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Kun je in de modem inloggen en kijken of de WiFi aan of uit staat?
WiFi kun je ook met de menu's aanzetten.

Dat blauwe knopje is slechts een dekseltje voor een onderliggend knopje. Dat rammelt wat.
ik heb de modem latten resetten en opnieuw ingelogd maar ik kreeg nog steeds geen (WiFi-netwerk Zy_private_......)op mijn mobiltefoon of laptop maar wel internet met kabel.
Reputatie 8
Badge +17
Het Wifi gedeelte van je Zyxel is defect, dus wordt het tijd voor een nieuw modem, vul in je forumprofiel je klantnummer in zodat webcare weet wie je bent
Waarschijnlijk is ook van jouw Zyxel de wifi module overleden.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mustapha, welkom op het forum! Waarschijnlijk is de WiFi-functie van jouw modem defect. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.

Reageer