beantwoord

Geen internet verbinding bij gebruik vpn

Ik wil gebruiken maken van vpn. Wanneer ik vpn activeer is mijn internetverbinding heel traag. Pagina in browser laadt niet.
Bij Telfort kunnen ze mij niet helpen en hebben aangegeven dat ik de vraag in het forum moet plaatsen.

Erg vreemde manier om je klanten zo te helpen, maar het is even niet anders.

Weet iemand hoe ik met een vpn verbinding wil gebruik kan maken van internet (WIFI)

grtz
Pascal
icon

Beste antwoord door Enterprise 27 september 2018, 15:45

PascalSpeek schreef:

Ik wil gebruiken maken van vpn. Wanneer ik vpn activeer is mijn internetverbinding heel traag. Pagina in browser laadt niet.

Gebruik je een gratis of een betaalde VPN service..?
Van gratis VPN services is bekend dat deze maar heel weinig bandbreedte geven, vaak maar 2 Mbps.
En met een wifiverbinding zal dat ook niet beter worden.
Heb je de VPN via Windows ingesteld of via een modem/router..?

Bij Telfort kunnen ze mij niet helpen en hebben aangegeven dat ik de vraag in het forum moet plaatsen.

Telfort geeft hier logischerwijs geen ondersteuning op, zij leveren de modem en de internetverbinding.
Hoe jij die wil gebruiken (bijvoorbeeld via VPN) zal je zelf (of met hulp van anderen) moeten uitvogelen...

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hi Pascal, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom 🙂 Wat lastig dat je problemen met de VPN verbinding hebt. Fijn dat er al hulp toegesneld is, ik hoop dat je de oplossing snel kan vinden, eventueel via de provider van je VPN verbinding! Laat het gerust weten als we iets voor je kunnen doen.
Reputatie 8
Badge +19
PascalSpeek schreef:

Ik werk alleen met WIFi op mijn MacBook Pro. Het betreft een betaalde VPN. Ik heb niets bij mijn router ingesteld. Ik heb alleen op MacBook stappen doorlopen om VPN in te stellen en dat lijkt goed te werken.

Dan zal je het probleem eens moeten voorleggen aan je VPN service provider.
Misschien hebben zij ook een gebruikersforum waar je je vraag kan stellen.
Ik werk alleen met WIFi op mijn MacBook Pro. Het betreft een betaalde VPN. Ik heb niets bij mijn router ingesteld. Ik heb alleen op MacBook stappen doorlopen om VPN in te stellen en dat lijkt goed te werken.
Reputatie 8
Badge +19
PascalSpeek schreef:

Gebruik je een gratis of een betaalde VPN service..?
Van gratis VPN services is bekend dat deze maar heel weinig bandbreedte geven, vaak maar 2 Mbps.
En met een wifiverbinding zal dat ook niet beter worden.
Heb je de VPN via Windows ingesteld of via een modem/router..?

Telfort geeft hier logischerwijs geen ondersteuning op, zij leveren de modem en de internetverbinding.
Hoe jij die wil gebruiken (bijvoorbeeld via VPN) zal je zelf (of met hulp van anderen) moeten uitvogelen...
Heb je al eens bekabeld geprobeerd ipv via wifi?
Hoe gaat het dan?

Reageer