beantwoord

Geen internet verbinding

• 23 september 2018
  • 17 reacties
  • 275 keer bekeken

Goedemorgen,

Gisteravond heb ik mijn router weer aangezet (na een vakantie) maar sindsdien kan de router geen verbinding meer met internet maken. Ik heb met het stappenplan op de website al geprobeerd het op te lossen maar dat had geen resultaat.

Groeten Marjolein
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 25 september 2018, 15:27

Als Marjolein of Alex het antwoord weten dan hoor ik het graag ook. Ik heb sinds afgelopen vrijdag hetzelfde probleem en de monteur kan pas aankomende vrijdag avond langskomen. Ik zou graag eerder de oplossing hebben (of tijdelijk onbeperkt 4g)

In de router zelf als ik inlog zegt hij ook VDSL: disconnected. Als ik de troubelshoot doe door hem aan mijn laptop te hangen geeft hij:”the name resoluties policy table is corrupted”

mvg

robbert

Ik moet je helaas teleurstellen, meer dan dit kan ik niet voor je doen. Het is echt afwachten tot de monteur langskomt en het voor je oplost.
Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Een beetje weinig informatie om er de vinger op te leggen.
Wat voor verbinding, Glas of DSL? Welk modem heb je en welke lampjes branden er wel en niet?
Heb je het modem al eens gereset?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Ik heb een DSL verbinding. En het modem (experia box v7) is ook al gereset, maar dat helpt niets. Op het modem branden de lampjes van Power, wireless en broadband
Reputatie 8
Wel lampje broadband (Experia Box V8). Betekent feitelijk wel verbinding maar geen services.
(Telfort levert geen Experia Box V7 uit aan haar klanten).

Heb je het abonnement wel betaald, of is een mogelijk automatische incasso gestorneerd??
Indien niet betaald, wordt de dienst vanuit Telfort opgeschort (totdat het wel is betaald).

Er zou mogelijk ook een storing kunnen zijn.
Wat geeft de storingspagina voor informatie?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
https://www.allestoringen.nl/storing/telfort
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan me niets voorstellen (maar weet uiteraard niet alles) bij een V7 en Telfort. Gaat het om een KPN-modem/verbinding?
Hoe kom ik erachter of het een KPN verbinding is? Overigens is het een V8, gaan v7. Was een typfout
Reputatie 8
Badge +11
Je komt bij op het Telfort forum met de vraag dus zal het wel kloppen. Ik stond even op het verkeerde been door dat 'V7'.
Leveren de linkjes die Babylonia geeft iets op?
Nee, die helpen helaas niets
Reputatie 8
Badge +19
Misschien vergezocht maar verbindt je phone (of het device dat je gebruikt) wel met de wifi van de modem..?
Op vakantie geweest, modem uitgezet... dus misschien is je phone je netwerk wel kwijt en moet je opnieuw inloggen.
Die verbinding
Misschien vergezocht maar verbindt je phone (of het device dat je gebruikt) wel met de wifi van de modem..?
Op vakantie geweest, modem uitgezet... dus misschien is je phone je netwerk wel kwijt en moet je opnieuw inloggen.

Dat lukt allemaal prima
Reputatie 8
Alleen een broadcast lampje aan op de modem/router "als connectie" (buiten de power en wireless lampje die ook branden) is gewoon geen levering van de internet-services.

Vanuit het eerdere bericht van de topic starter kennelijk geen storing bekend, maar is het abonnement betaald? (Daar helpen die linkjes naar storingspagina niet mee).
Reputatie 8
Badge +19
Alleen een broadcast lampje aan op de modem/router "als connectie" (buiten de power en wireless lampje die ook branden) is gewoon geen levering van de internet-services.
Ik zie nu dat de V8 ook een apart Internet lampje heeft, ik was even in de veronderstelling dat het broadband lampje de actieve internetverbinding aangaf.
Ja, de laatste incasso heeft gewoon plaats gevonden
Reputatie 8
Morgenvroeg hopen dat webcare dan reageert.
Zet vast in je forum profiel (onder de kopjes die niet openbaar zijn). Je postcode / huisnummer en klantnummer. Weet webcare meteen om welke gebruiker / aansluiting het gaat.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Marjolein, welkom op het forum. Zoals afgesproken heb ik een monteur voor je besteld. Als je vandaag voor 17:30 met ons belt kun je gelijk een afspraak maken. Laat je ons weten of alles na de afspraak weer goed werkt?
Als Marjolein of Alex het antwoord weten dan hoor ik het graag ook. Ik heb sinds afgelopen vrijdag hetzelfde probleem en de monteur kan pas aankomende vrijdag avond langskomen. Ik zou graag eerder de oplossing hebben (of tijdelijk onbeperkt 4g)

In de router zelf als ik inlog zegt hij ook VDSL: disconnected. Als ik de troubelshoot doe door hem aan mijn laptop te hangen geeft hij:”the name resoluties policy table is corrupted”

mvg

robbert
Reputatie 5
Badge +8

mvg

robbert

Ik moet je helaas teleurstellen, meer dan dit kan ik niet voor je doen. Het is echt afwachten tot de monteur langskomt en het voor je oplost.
Reputatie 5
Badge +8
Is het inmiddels wel gelukt?

Reageer