Geen internet verbinding

• 8 januari 2012
  • 1 reactie
  • 1827 keer bekeken

Badge
Afgelopen woensdag geen internet meer.Krijg alleen witte meldingspagina met de tekst neem contact op met de helpdesk. Dit gedaan, diverse afspraken gemaakt ivm een betaling, daarna zou ik binnen 48 uur wederom worden aangesloten, op vrijdag nog steeds geen internet, contact opgenomen met de helpdesk, deze zij mij om een zogenaamde harde reset door te voeren. Heb dit gedaan met als gevolg dat ik nu helemaal niets meer heb, zowel geen internet als telefonie en televisie, heb echter via jullie forum de nodige hulp gehad zodat nu telefonie als televisie wel weer werken en het probleem van internet nog steeds is blijven bestaan. U heeft mij op vrijdag nog gezegd dat omstreeks 17.30 uur de boel weer zou werken doch niet gebeurd.Op zaterdag is mij medegedeeld dat jullie enkele testen zouden doorvoeren en dat ik in de loop van de volgende week bericht van jullie zal ontvangen. Ik vermoed dat er administratief iets niet in orde is bij jullie en dat internet nog steeds dicht staat. Graag zou ik binnen afzienbare tijd bericht van u ontvangen met hoe en wat nu te doen.

1 reactie

Badge +7
@vangorp38,

Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer en mobiel nummer in een privé bericht zodat ik dit voor u kan nakijken.

Henk

Reageer