beantwoord

Geen internet verbinding, 2 uur lang.

• 21 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Heb nu ong. 2 uurtjes geen internet verbinding. Heb alle kabels gecheckt. Aan/ uit. En harde reset. Niks hielp. Wat wel raar is mijn power lampje en dls lampje brande eerst voor een uur, was ook enige lampjes wat brande. En nu brand nog alleen het dsl lampje. Is het misschien mijn modem of toch geen internet verbinding?
icon

Beste antwoord door Stephen 26 oktober 2017, 09:47

Beste Eren, via een privébericht heb je mij laten weten dat het nieuwe modem naar behoren functioneert. Bedankt voor het melden. 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste Eren, via een privébericht heb je mij laten weten dat het nieuwe modem naar behoren functioneert. Bedankt voor het melden. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Eren, welkom op het forum! Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend. Ik verneem dan graag van je of het probleem is opgelost.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je toevallig nog een andere voeding voor je modem liggen? Dat zou je nog kunnen proberen.
Ja, er zijn geen storing meldingen, had het al gekeken. Modem valt soms uit, en soms brand er echt 1 lampje, en weer een andere lampje.
Reputatie 8
Badge +10
Heb je op de storingspagina gekeken..?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm

Het kan ook een lokale onderbreking van de diensten betreffen, vaak als gevolg van werkzaamheden in de centrale of straatkast waarop je verbinding is aangesloten.
Deze worden inderdaad niet vermeldt op de storingspagina.
Meestal is zo'n onderbreking na een paar uur wel weer voorbij.

Blijft de storing aanhouden dan kan je op zaterdag ook bellen naar de klantenservice op 0900-9596.

Reageer