beantwoord

Geen internet, tv werkt wel

• 13 april 2020
  • 9 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik heb sinds vanochtend vroeg geen internet meer, tv werkt wel gewoon, reset heeft niets geholpen. Drie x geprobeerd te bellen, maar dan wordt de verbinding na 20minuten verbroken. Wat kan ik doen? 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 15 april 2020, 10:34

@Susiley Geen probleem! Volgens mij heb je intussen ook contact gehad met de klantenservice. We doen ons best om je hier op het forum zo snel mogelijk te helpen, meestal heb je binnen 1 tot 2 dagen een reactie van ons. 

Gebruik je internet via WiFi? Op hoeveel apparaten merk je dat internet niet werkt? Kan je testen of het via een kabel wel werkt? En kan je uit de voeten met de tips die je vanuit de klantenservice ontvangen hebt?

Bekijk reactie

9 reacties

Hallo @Susiley , als je tv kunt kijken heb je ook internet, geen internet, geen tv.

Of gebruik je soms Digitenne?

Bedoel je met geen internet de wifi of een bekabelde verbinding?

Welk type modem heb je?

De bekabelde verbinding is er niet, WiFi doet het dan/ dus ook niet maar de tv wel. Ik heb een experia box v8

Hallo @Susiley , heb je de tv met een kabel op het modem aangesloten?

De ontvanger van de tv is op het modem aangesloten. 

Hallo @Susiley , geef dan de modem eens een fabrieksreset, dus niet alleen even aan-uit.

Helaas allemaal al gedaan, ik ga morgenochtend vroeg maar weer eens proberen te bellen, wel heel erg bedankt voor de tips! 

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Susiley, wat rot dat internet het niet doet. Als je Interactieve TV hebt thuis, is het wel gek dat de tv wel werkt.

Ik lees dat je nog contact zou opnemen met de klantenservice, is dat inmiddels gelukt? We horen graag hoe het afgelopen is, laat het ook vooral weten als ik je hiermee kan helpen.

Contact opnemen is nog niet gelukt, misschien kun jij mij verder helpen? 

Reputatie 8
Badge +11

@Susiley Geen probleem! Volgens mij heb je intussen ook contact gehad met de klantenservice. We doen ons best om je hier op het forum zo snel mogelijk te helpen, meestal heb je binnen 1 tot 2 dagen een reactie van ons. 

Gebruik je internet via WiFi? Op hoeveel apparaten merk je dat internet niet werkt? Kan je testen of het via een kabel wel werkt? En kan je uit de voeten met de tips die je vanuit de klantenservice ontvangen hebt?

Reageer