beantwoord

Geen internet, TV, en bellen met Genexis glasvezelmodem

• 25 november 2018
  • 15 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 1
Genexis modem staat voortdurend te knipperen. Sinds gisteren 21.00. Contact Telfort niet mogelijkin weekend

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Fiberdordrecht 26 november 2018, 12:48

Stroom eraf helpt niet. Contact gehad met Telfort Conclusie was dat glasvezelmodem moet worden vervangen. Onduidelijk is nog wanneer dit kan. Ik moet morgen contact opnemen met Guido???

zal eerst een andere stroom adaptor proberen....is vaak/stuk de oplossing.....
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Telfort is ook op zondagen via twitter te bereiken en als je geen iTv hebt kun je ook de klantenservice bellen op zondagen
Reputatie 1
Dank voor je reactie Heb je toevallig ook het telefoonnummer?
Reputatie 1
Op zondagen krijg je een antwoord apparaat
Reputatie 8
Badge +18
Heb even onderaan deze pagina bij contacten gekeken en zie nu dat de telefonische klantenservice op zondagen is gesloten dan rest je alleen nog het twitter account van Telfort
Reputatie 8
Badge +18
Kom op het forum vaak tegen dat de voedingsadapter defect kan zijn
Eventueel kan het ook via facebook, die zijn in het weekend ook redelijk actief.

Heb je de stroom er al een keer afgehaald? En vraag 2 zit je nog op wat de oude propositie heet en loopt er een afspraak om je om te zetten?
Reputatie 1
Stroom eraf helpt niet. Contact gehad met Telfort Conclusie was dat glasvezelmodem moet worden vervangen. Onduidelijk is nog wanneer dit kan. Ik moet morgen contact opnemen met Guido???
Reputatie 1
Sorry moet zijn Guidion
Reputatie 8
Badge +12
Hoi AdSijde, welkom op het Forum. Zonder diensten zitten is zeker geen pretje, ik lees dat je al contact hebt gehad en dat het modem moet worden vervangen. Dit wordt gedaan door Guidion, als het goed is heb je ook een mail gekregen om een afspraak met een monteur te maken, je mag uiteraard ook bellen met 088-2000121. Wil je nog laten weten of de monteur het heeft op kunnen lossen?
Reputatie 1
Een mail heb ik niet gehad Het is nog niet gelukt met Guidion contact te hebben. Je staat oneindig lang in de wachtstand.
Ik vind dit een hele slechte service van Telfort. Ik overweeg hierdoor naar een andere provider over te stappen.
Reputatie 1
Badge

zal eerst een andere stroom adaptor proberen....is vaak/stuk de oplossing.....
Reputatie 1
Ik heb een andere stroomadapter geplaatst. Het probleem is nu opgelost. Stom dat ze dat bij Telfort niet weten.Het had een hoop ergernis en kosten kunnen besparen.
Reputatie 1
Dank voor de gouden tip!
Reputatie 8
Badge +18
Graag gedaan en wellicht kan webcare nog een nieuwe adapter toesturen
Reputatie 8
Badge +12
Dat is inderdaad een gouden tip. Excuses dat deze niet eerder voorbij is gekomen. Ik heb je alsnog een adapter opgestuurd zodat je de vervangende adapter weer kan gebruiken in het apparaat waar deze vandaan komt. Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer