beantwoord

Geen internet, TV en bellen.

• 29 december 2017
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Tv en internet doet het niet
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 december 2017, 19:11

Hoi Thalia, welkom op het forum. Wat lastig dat je TV en internet het niet meer doen. Heb je al gekeken of er een storing bij je in de buurt speelt? Als dat niet het geval is, dan raad ik je aan om je modem te herstarten of zelfs te resetten. Maakt dit geen verschil, dan hoor ik graag van je welke lampjes er op je modem branden. Dat geeft me een beter beeld van wat er aan de hand is. Kan je ook je postcode en huisnummer aan je profiel toevoegen?
Bekijk reactie

3 reacties

Heb je bij storingen gekeken?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm

Dit is een forum, en geen live chat.
Webcare pakt de topcs op in volgorde van binnenkomst.
Als je je 06 nummer in je forum profiel zet weten ze om welke aansluiting het gaat.
En ik zou je 06 van dit openbare forum verwijderen. Zo lok je allerlei mogelijk ongewenste reacties uit.
Je kan je post tot een uur na plaatsing corrigeren, de 3 stipjes rechts onder, optie bewerk.

En voor mogelijk snellere contact opties, zoals facebook, twitter, mogelijk chat
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Thalia, welkom op het forum. Wat lastig dat je TV en internet het niet meer doen. Heb je al gekeken of er een storing bij je in de buurt speelt? Als dat niet het geval is, dan raad ik je aan om je modem te herstarten of zelfs te resetten. Maakt dit geen verschil, dan hoor ik graag van je welke lampjes er op je modem branden. Dat geeft me een beter beeld van wat er aan de hand is. Kan je ook je postcode en huisnummer aan je profiel toevoegen?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Thalia, ervaar je nog problemen op dit moment? Ik zie dat je je postcode in je profiel hebt staan, maar je huisnummer nog niet. Als ik je nog ergens bij mag helpen, dan wil ik je verzoeken je huisnummer in je profiel toe te voegen en me even een seintje te geven.

Reageer