beantwoord

geen internet / tv

  • 20 mei 2020
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

hoi

sinds vanmorgen geen internet meer (en geen tv, wifi werkt wel)  - op mn postcode ook geen storing bekend - alles diverse keren uitgeprobeerd: modem aan en uit / reset modem / zelfs met vaste int.kabel geen internet - kan telfort service mij hiermee helpen??

grt f-renne

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 mei 2020, 14:16

Hoi @f-renne, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken voor je. Er is helaas wel een storing gaande. Naar verwachting zal deze vanmiddag zo rond 1700 uur opgelost zijn. Zo niet start daarna het modem eens opnieuw op. Excuses voor het ongemak.

Bekijk reactie

2 reacties

Beste telfort mensen: mochten jullie vandaag nog reageren: het betreft een Experiabox v8 / nooit problemen mee gehad en van de een op de andere dag (vanaf vanmorgenvroeg) niets meer, geen internet/tv..

ik hoor graag van jullie

grt frne

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @f-renne, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken voor je. Er is helaas wel een storing gaande. Naar verwachting zal deze vanmiddag zo rond 1700 uur opgelost zijn. Zo niet start daarna het modem eens opnieuw op. Excuses voor het ongemak.

Reageer