beantwoord

Geen internet/tv

  • 21 september 2017
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb al twee dagen geen internet en tv. Internet deed het gewoon en hield er opeens mee op. Ik vind dit ronduit vervelend. Ik heb vanochtend met jullie gebeld maar blijkbaar moet je thuis zijn voordat ze kunnen helpen. Ik ben door mijn belminuten heen en kan dus alleen op werk belleb. Enfin alle tips van internet heb ik al geprobeerd (modem aan en uitzetten, resetten aan de achterkant) enz. Ik ben er dan ook helemaal klaar mee. Ik heb dan ook geen vraag aan jullie (heeft toch geen zin). Ik zal morgen mijn opzegbrief op de bus doen.
icon

Beste antwoord door Stephen 2 oktober 2017, 17:35

Hallo Fay123, welkom op het forum! Ik zie dat een reactie van jou is uitgebleven en neem aan dat je inmiddels gebruik kunt maken van het internet. Indien dit niet het geval is laat dan een reactie achter in dit topic.

@nelly jacobba,

Bedankt voor de tips!
Bekijk reactie

2 reacties

Ook het kabeltje isra/modem al vervangen?

En je kent deze probleemoplosser?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/internet.htm

En bij de storingen gekeken?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Fay123, welkom op het forum! Ik zie dat een reactie van jou is uitgebleven en neem aan dat je inmiddels gebruik kunt maken van het internet. Indien dit niet het geval is laat dan een reactie achter in dit topic.

@nelly jacobba,

Bedankt voor de tips!

Reageer