beantwoord

Geen internet sinds vorige week donderdag

• 6 mei 2019
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Sinds vorige week donderdag heb ik geen internet ik heb alles qua resette meer dan 100x gedaan ik heb contact gehad met telfort via fb messenger en ik was niet goed geholpen, ik kan geen 0900nr bellen en mijn internet doet het nog steeds niet , ik heb een xperia V10A box , voor lampje brand groen zij lampje knippert blauw , ik krijg geen verbinding via ethernet cable en ook niet via wifi , via wifi komt naast de SSID (no internet acces) te staan, graag wil ik uw hulp via deze weg want ik betaal mijn abonement
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 mei 2019, 10:33

Het is geregeld
Goedemorgen @RedRast, ik zie je topic toevallig net staan en ik zie dat je hierover zaterdag ook via social media contact hebt gehad, daarbij was een melding aangemaakt naar een achterliggende partij en het lijkt erop dat de verbinding daarna is hersteld. Goed om te lezen dat het weer werkt nu! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

2 reacties

Het is geregeld
Reputatie 8
Badge +11
Het is geregeld
Goedemorgen @RedRast, ik zie je topic toevallig net staan en ik zie dat je hierover zaterdag ook via social media contact hebt gehad, daarbij was een melding aangemaakt naar een achterliggende partij en het lijkt erop dat de verbinding daarna is hersteld. Goed om te lezen dat het weer werkt nu! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer