beantwoord

Geen internet sinds 21-09 avond

• 22 september 2016
  • 6 reacties
  • 631 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds gisteren avond geen internet thuis, internet lampje brand continue rood. Ik heb al een reset van de zyxel modem gedaan zonder enig effect. Kan zo een twee op de site ook niet zien of er überhaupt een storing aanwezig is in Nieuwegein.

Graag hoor ik hoe we dit kunnen oplossen.
icon

Beste antwoord door N. Demir 24 september 2016, 19:43

Hoi Michael, tot mijn grote verbazing werkt het, ik heb er niets meer aan gedaan en alles brand netjes groen. In iedergeval bedankt dat je me wilde helpen. Het probleem heeft zich zelf opgelost 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zie wel een storing staan in Zeist maar denk niet dat NieuweGein daar ook ondervalt.

Heb je glas of adsl aansluiting in het laatste geval vervang het DSL kabeltje eens
Reputatie 1
Ik heb adsl tot gisteren avond gewoon er mee kunnen werken maar later in de avond begon het haperen en rond 12 uur nacht was het voorgoed weg. Een goede tip misschien dat het adsl kabel toch stuk is wat ik niet had verwacht, laat het zo wel weten.
Reputatie 1
Diverse kabels geprobeerd helaas nog steeds niet. Nogmaals gereset, ook niet geholpen.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo N. Demir,

Welkom.

Jammer om te horen dat de verbinding al 'n tijdje niet werkt. Dit is vást oplosbaar. Aangezien het internetlampje rood brand, lijkt het erop dat het modem geen goede verbinding meer kan opzetten en dat er geen dataverkeer wordt gezien. Met plezier kijk ik voor je na wat er precies aan de hand is. Wil je daarom je postcode, huisnummer en 06-nummer naar mij sturen in 'n privévenster? Na ontvangst duik ik erin voor je en zorg ik ervoor er acties worden uitgezet waar nodig.

Bedankt, en vanzelfsprekend, mijn excuses voor dit ongemak.
Reputatie 1
Hoi Michael, tot mijn grote verbazing werkt het, ik heb er niets meer aan gedaan en alles brand netjes groen. In iedergeval bedankt dat je me wilde helpen. Het probleem heeft zich zelf opgelost 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hi N. Demir,

Bedankt voor je berichtje!

Goed om te horen dat het probleem zichzelf uit de wereld heeft geholpen: dat zie ik graag natuurlijk!

Veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.