Geen internet sinds 19 april 7.30

• 19 april 2012
  • 20 reacties
  • 4010 keer bekeken

vandaag 19 april om 7.30 ochtend geen internet wat is er met het internet regio gasselternijveen centum aan de hand ? ik moet nu via hulp van de buren mijn bericht sturen naar telfort graag uitleg van telfort. vr.gr.Ewald

20 reacties

Idem in Leeuwarden, 8933AX. DSL ledje groen, Internet rood. Gepost vanaf andere locatie
Badge +1
Er zijn meerdere mensen die storing hebben. In de thread op tweakers waren ook een aantal lui die sinds een uur of 6 geen internet hebben. (Zwolle, almelo, eindhoven, waalwijk, burgum, oss zag ik voorbij komen)
in hellum, Groningen ook niks.

MVG. Gerard
Er zijn meerdere mensen die storing hebben. In de thread op tweakers waren ook een aantal lui die sinds een uur of 6 geen internet hebben. (Zwolle, almelo, eindhoven, waalwijk, burgum, oss zag ik voorbij komen)

Vam Leeuwarden tot Oss, dan heb je zo'n beetje het hele land te pakken.
Reputatie 1
Badge
In Groningen ook niks, noppes en nada. En ook in 8917 Leeuwarden.
Badge +1
Is dan toch wel een aardig grote storing http://forum.telfort.nl/images/smilies/confused.png
Hier Lochem (7242) ook geen internet, vreemd dat er ook niets op de site van Telfort staat.
Reputatie 1
Badge
Hier Lochem (7242) ook geen internet, vreemd dat er ook niets op de site van Telfort staat.

Staat alleen onderhoud Regio Arnhem. Wellicht is Arnhem wat groter geworden. 😉
Badge
Veenendaal ook .. "down since 19-04-2012 01:35:40" .. wel atm up maar geen IP 😞
Reputatie 8
Badge +18
Hier in Leeuwarden 8921RD ook geen internet, dsl lampje brand wel.

Op de Telfort site staat niets over een landelijke storing dus werk daar aan heren/dames van Telfort

Geplaatst via andere provider
Oldenzaal 7577jr ook geen internet, dsl lampje brand wel.
Deventer het zelfde liedje 😞
Reputatie 8
Badge +18
Inmiddels werkt internet + bellen hier (8921rd Leeuwarden) weer
internet is weer werkend sinds 9,20 hopelijk ook voor de andere mensen met het zelfde probleem

gr.Ewald
Badge
Veenendaal doet het ook weer. Incl telefoon, aaaaargg.
Badge
Hier inderdaad hetzelfde probleem, heb OpenDNS nu ingesteld want ik vermoed dat de DNS servers van Telfort weer moeilijk doen. Zal zo de DNS weer eens omzetten om te checken.

Minpunt voor Telfort dat er wederom geen melding over een wat grotere stroring op de website staat.....
Badge
Veenendaal ook .. "down since 19-04-2012 01:35:40" .. wel atm up maar geen IP :(

Weer up om 9:21 🙂 wel ander IP
Badge +2
@all,

Het onderhoud is uitgelopen maar de impact leek zich daarna ook niet tot Arnhem te beperken. Ik zie inmiddels gelukkig weer veel berichten van mensen dat hun verbinding weer werkt. Ik vermoed dat de meeste getroffen aansluitingen een nieuw IP hebben gekregen. Mijn welgemene excuses voor het ongemak en de onvolledige communicatie.

Hugo
Reputatie 1
Badge
In Groningen doet het het ook weer.
instellen van open DNS heeft geen resultaat.

Had deze ook ingesteld staan en zat sinds 01:30 uur ook zonder Inet en telf.

Reageer