beantwoord

Geen internet of TV

• 21 mei 2020
  • 6 reacties
  • 186 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, 

Sinds vrijdag 15 mei rond een uur of 12 hebben wij last van onstabiel internet, geen internet of TV. (Ik heb ook al vanaf vrijdag geen bedraad internet, dus via Wi-Fi aan het werk. Helaas valt de verbinding steeds weg waardoor werken ook niet gaat. Werk zelf aan de telefoon voor een klantenservice, dus een stabiele verbinding is wel nodig)

Wij hebben op vrijdag 2 x contact gehad om alles te verhelpen. De vrouwelijke collega die wij als laatste hebben gesproken gaf aan dat wij een onstabiele verbinding zouden hebben en zij zou een nieuw modem bestellen.

Zaterdag, geen nieuw modem. Maandag, geen nieuw modem. Dinsdag, geen nieuw modem. Wij weer in contact getreden met Telfort. Deze mannelijke collega, gaf wederom aan onstabiel netwerk/verbinding. Hij ging een nieuw modem bestellen.

Eindelijk woensdag een nieuw modem. Wij vol goede moed het modem installeren. Kreeg geen verbinding, toen maar weer gereset met een paperclip. We hadden verbinding, maar niet voor lang. De verbinding met het nieuwe modem is zelfs slechter dan daarvoor. 

Weer contact opgenomen met Telfort. Deze vrouwelijke collega ging weer het hele riedeltje af ( ja gereset, ja dsl kabel vervangen, stekkers eruit gehaald enz.) Ze ging een andere afdeling inschakelen om te kijken of zij het wellicht "van afstand" kunnen regelen. We zijn 1 dag verder en het wordt steeds slechter. Geen Wi-Fi of hij valt steeds uit, nog steeds geen bedraad internet, foutmeldingen bij TV kijken. Resetten werkt niet of voor heel even. 

Ik zou graag zien dat dit zsm opgelost wordt aangezien ik nu ook niet fatsoenlijk kan werken. Ik hoor graag van jullie hoe dit zsm opgelost gaat worden. We zijn inmiddels al een week verder en het werkt nog steeds niet naar behoren.

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groet Inge 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 mei 2020, 09:09

Hoi @inkietwinkie, wat een vervelende situatie zo in deze tijd. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt hier van. Zeker in deze tijd is een goede verbinding belangrijk. Ik heb een monteur voor je ingepland. Het lijkt mij goed dat deze bij jou even komt kijken hoe het ervoor staat. Hij komt vanmiddag tussen 1500-1700 uur. Ik hoor graag hoe het bezoek verlopen is. Mocht dit tijdstip niet uitkomen, wil je dan even bellen 0900-9596 om de afspraak te verzetten. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @inkietwinkie, wat een vervelende situatie zo in deze tijd. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt hier van. Zeker in deze tijd is een goede verbinding belangrijk. Ik heb een monteur voor je ingepland. Het lijkt mij goed dat deze bij jou even komt kijken hoe het ervoor staat. Hij komt vanmiddag tussen 1500-1700 uur. Ik hoor graag hoe het bezoek verlopen is. Mocht dit tijdstip niet uitkomen, wil je dan even bellen 0900-9596 om de afspraak te verzetten. 

Reputatie 1

Hallo,

Wij zijn de hele middag thuis geweest en hebben geen monteur gezien. :frowning2: Is de monteur nog onderweg of zit zijn werkdag erop en hebben wij gewoon pech? Ik hoor graag van u.

Groet Inge 

Reputatie 1

Hoi @Bart - Telfort

Zoals ik al eerder heb vermeld, zijn wij de gehele middag thuis geweest en hebben geen monteur gezien :disappointed:
Ik heb vrijdag laat in de middag nog de klantenservice van Telfort gebeld en toen werd mij door uw collega gemeld dat er wel een "ticket” was aangemaakt, maar niet doorgestuurd naar de monteurs. Best jammer.

Heel het weekend met haperende Wi-Fi verbinding gezeten en al helemaal niet te spreken over de verbinding met mijn TV-ontvanger (veel fout meldcodes en op zaterdag het kastje misschien wel 15 x gereset). 

Wanneer wordt mijn probleem opgelost? Ik hoor graag van je.

Groet Inge

Reputatie 8
Badge +12

Ik zie inderdaad dat de monteur niet is gekomen. Deze is uitgevallen. Verder zie ik wel dat de Technische dienst er verder mee bezig is geweest en ze hebben je een ander type modem gestuurd. Hopelijk werkt deze. Zo niet, dan hoor ik dat van je. 

Reputatie 1

Hallo,

Nadat we het nieuwe model geïnstalleerd hebben, hebben we juist meer klachten gekregen. Vanochtend ook weer 2 x eruit geklapt (tijdens dat ik zelf een klant aan de lijn had). Ik heb echt geen stabiel netwerk en nu ik dit aan het typen ben, krijg ik ook weer een foutmelding op mijn tv-ontvanger en is de Wi-Fi er weer uitgeklapt.

Reputatie 8
Badge +12

Dat meen je niet. Dat is niet fijn. Nu zie ik melding van de Technische Dienst dat de snelheid goed meet, alleen lijkt de lijn wat onstabiel, wat je ook ervaart. Nu hopen ze dat nog weer met een ander type modem te kunnen opvangen, deze heb ik dan ook gestuurd. Ik hoor graag hoe die werkt. Want vanwege corona kunnen we momenteel nog geen monteur sturen helaas. Hopelijk worden de regels snel soepeler.

Reageer