beantwoord

Geen internet nieuw abonnement

• 5 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Hey

In heb een nieuw internetabonnement aangevraagd en per gisteren zou het moeten werken. Maar tot nu toe nog niks van verbinding. Alle lampjes van de modem blijven constant branden, vanaf het moment dat we de adapter in het stopcontact doen en de power-knop induwen. DSL lampje brandt helemaal niet. Ik heb al verschillende toegangspunten voor de internetverbinding in huis geprobeerd en overal hetzelfde.
Waar zou het probleem aan kunnen liggen? Hopelijk wordt dit zsm opgelost.
icon

Beste antwoord door Stephen 16 oktober 2017, 16:59

Beste Hawkje, ik zie dat het ontvangen modem is aangesloten en verbinding maakt. Hieruit maak ik op dat het probleem is opgelost. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Zolang DSL niet brandt is het meest logische dat de verbinding nog niet is opgeleverd.
Wat bedoel je met verschillende toegangspunten? Aansluitingen voor een telefoon?

Zorg in elk geval dat je profiel compleet is als dat nog niet het geval is. Dat maakt het voor Telfort een stuk makkelijker om mee te kijken.
Reputatie 8
Badge +17
Waar zit je ISRA (aansluitpunt) en welke heb je volgens onderstaande afbeelding
De aansluitpunten zien er zoals je ziet op de afbeeldingen
Reputatie 8
Badge +11
Dat ziet er niet echt uit als nieuw 🆒
Belangrijk begin is wat jimny aangeeft het ISRA-punt. Waar komt het koper de woning binnen? Dat is eigenlijk de enige juiste plek om het modem aan te sluiten. Alles wat daarvandaan doorgelust is afkoppelen. Geeft alleen maar kans op storing.
Als je kunt vinden waar de leiding de woning binnenkomt vindt je daar waarschijnlijk twee aderparen. Rood/blauw en oranje/wit. Mocht het met het ene aderpaar niet werken, dan koppel je deze af en sluit de het andere paar aan. Eén van de twee moet werken als ik er van uitga dat de verbinding is opgeleverd.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Hawkje, ik zie dat je hierover contact hebt gehad vanmiddag. Mijn collega's hebben je een nieuw modem gestuurd omdat wij vermoeden dat het modem dat jij ontvangen hebt defect is. Je verbinding is gelukkig opgeleverd. Het nieuwe modem ontvang je morgen of zaterdag. Laat je dan even weten of internet hebt wanneer je het nieuwe modem hebt ontvangen? Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Beste Hawkje, ik zie dat het ontvangen modem is aangesloten en verbinding maakt. Hieruit maak ik op dat het probleem is opgelost. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen laat dan een reactie achter in dit topic.

Reageer