beantwoord

Geen internet met ZyXEL modem

• 20 mei 2019
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

Sinds een paar dagen heb ik een internetstoring. Ik gebruik sinds 2012 een Zyxel modem waar ik eerder nooit problemen mee heb gehad. Vast bellen heb ik sinds 2015. Sinds woensdag 15 mei 2019 branden op het modem slechts 2 groene lampjes t.w power en dsl. Normaal branden ook de lampjes internet en phone.

De tips zoals vermeld in de zelfhulpdocumentatie heb ik uitgevoerd; stekkers losgenomen, kabels vervangen, modem herstarten en resetten. Niets helpt.

Ligt het aan het modem of ligt het aan de verbinding ?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 20 mei 2019, 13:10

Hallo @t487883. Van harte welkom hier. Lastig dat je al een aantal dagen zonder werkende internetverbinding zit. Het lijkt erop dat je modem toe is aan vervanging. Er komt een nieuw modem jouw kant op. Dit wordt binnen 3 werkdagen bij je bezorgd. ☺
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo @t487883. Van harte welkom hier. Lastig dat je al een aantal dagen zonder werkende internetverbinding zit. Het lijkt erop dat je modem toe is aan vervanging. Er komt een nieuw modem jouw kant op. Dit wordt binnen 3 werkdagen bij je bezorgd. ☺
Hallo,

vandaag mijn nieuwe modem ontvangen en geinstalleerd. Alles werkt weer. Bedankt voor de snelle service !
Reputatie 7
Badge +9
Dat is goed nieuws, @t487883. Fijn om te lezen dat alles weer werkt. Graag gedaan! 😄

Reageer