beantwoord

Geen internet. Kan mijn abonnementsnummer niet vinden

• 30 december 2019
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Mijn tv werkt niet  er staat voor je abonnement nr in  maar waar vind ik die? Ook mobiel en algehele internet doet het niet meer. 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 december 2019, 14:10

Hoi @BiancaPostma1970, welkom bij ons op het forum. Het abonnementsnummer van de TV kan je in de Mijn Telfort vinden. Je zegt ook dat het internet niet werkt, na het invoeren van het abonnementsnummer heeft de tv-ontvanger wel een internetverbinding nodig om zich aan te kunnen melden. Wat werkt er precies niet aan het internet? Ik heb de verbinding vanaf deze kant ook nagekeken en ik zie wel een werkende verbinding. Zou je dat kunnen toelichten? Ook als het wel (weer) werkt en het gelukt is om de tv-ontvanger aan te melden hoor ik het graag van je.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @BiancaPostma1970, welkom bij ons op het forum. Het abonnementsnummer van de TV kan je in de Mijn Telfort vinden. Je zegt ook dat het internet niet werkt, na het invoeren van het abonnementsnummer heeft de tv-ontvanger wel een internetverbinding nodig om zich aan te kunnen melden. Wat werkt er precies niet aan het internet? Ik heb de verbinding vanaf deze kant ook nagekeken en ik zie wel een werkende verbinding. Zou je dat kunnen toelichten? Ook als het wel (weer) werkt en het gelukt is om de tv-ontvanger aan te melden hoor ik het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @BiancaPostma1970, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels gelukt om het abonnementsnummer te vinden? En gaat het nu met het internet?

Reageer