beantwoord

Geen internet in Groningen

• 29 maart 2019
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,

Is er een storing in Groningen? Sinds vanochtend 06.30 ligt het internet eruit bij mij. De Fritz!Box geeft allemaal groene bolletjes op de statuspagina maar het lijkt erop dat ergens vlak buiten de voordeur dingen heel erg fout gaan. Pingen naar buiten toe geeft 50% failure, naar huis toe pingen is hopeloos.

Ik ga vanavond wel even de Experiobox van zolder halen, maar dan heb ik in ieder geval alvast gemeld dat er iets gaande lijkt te zijn.

Profiel is bijgewerkt met postcode en huisnr.

Groeten,
Theo

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 29 maart 2019, 14:38

Dag @Teejoow. Welkom hier op het Forum. Enorm balen dat je internetverbinding eruit ligt. Ik heb het direct voor je gecontroleerd: er is momenteel geen sprake van een storing in Groningen. Wel zie ik meerdere verbrekingen van je verbinding vandaag. Ik ben daarom even benieuwd wat er gebeurt als je de Experia Box aansluit in plaats van de FRITZ!Box. Heb je dan wel verbinding? Zo niet, dan is het ook goed om de bekabeling tussen je modem en het aansluitpunt te controleren. Ik lees graag je bevindingen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @Teejoow. Welkom hier op het Forum. Enorm balen dat je internetverbinding eruit ligt. Ik heb het direct voor je gecontroleerd: er is momenteel geen sprake van een storing in Groningen. Wel zie ik meerdere verbrekingen van je verbinding vandaag. Ik ben daarom even benieuwd wat er gebeurt als je de Experia Box aansluit in plaats van de FRITZ!Box. Heb je dan wel verbinding? Zo niet, dan is het ook goed om de bekabeling tussen je modem en het aansluitpunt te controleren. Ik lees graag je bevindingen.
Reputatie 1
Beste Natasja,

Het lijkt weer OK. Ik had heel even de Experia V8 eraan en na vast te hebben gesteld dat die het wél deed, toch de Fritz er weer aan gehangen. Die lijkt het nu weer naar behoren te doen. Ik zal de volgende keer even wachten met een topic aanmaken totdat ik alles even van het stroom heb gehad. Maar ondanks jaren Telfort klant te zijn had ik nog nooit de verbinding zich zien gedragen zoals vandaag.

Misschien eens een nieuwe modem-router combi regelen, hoe denkt Telfort over Draytek apparatuur? 😋

Groeten,
Theo
Reputatie 7
Badge +9
Dag Theo. Goed om te lezen dat je verbinding inmiddels weer werkt. ☺ En natuurlijk ook fijn dat je FRITZ!Box het ook weer naar behoren doet. Ik zie bij het uitlezen van je verbinding ook dat deze weer stabiel is. Als je toch nog ergens vragen over hebt, dan weet je mij te vinden.

Reageer