beantwoord

Geen internet glasvezel

• 30 juni 2020
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Iemand nog meer last van dat er geen internet is (glasvezel) sinds vanmorgen geen internet/TV meer alles al gereset modem uit gezet glasvezel kastje 10 min zonder stroom gezet geen resultaat 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 juli 2020, 09:08

Ik ben even in jouw verbinding gedoken. Ik zie dat deze inmiddels weer online is. Dat klopt toch? Zo niet wil ik je toch een reset van het modem aanraden. Ik zie namelijk dat deze nog niet uitgevoerd is. Ik hoor graag van je. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @marcs, welkom hier. 

Geen internet dus. Dat is niet fijn. Heb je het glasvezelkastje al eens 2 minuten van het stroom gehad? En daarna het modem opnieuw opgestart? En welke lampjes branden erna op zowel modem als glasvezelkastje? Je mag hier ook foto's van sturen als dat makkelijker is. Daarnaast wil ik graag jouw lijn eens doormeten om te kijken wat er aan de hand is. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Ik heb Het ingevuld maar nu werkt alles maar heb geregeld storing 

Reputatie 8
Badge +12

En wat ervaar je dan precies? Kun je dat uitleggen? Is dat een wegvallende verbinding? En gaat het dan om internet via de kabel als via de WiFi? En heb je het glasvezelkastje al eens stroomloos gehad voor 2 minuten en daarna het modem opnieuw opgestart? Zorgt dat voor verbetering?

Hoi staat al in mijn verhaal dat ik alles al geprobeerd heb ook 2 min stroom er af van het glasvezelkastje en de modem dan heb ik gewoon helemaal geen verbinding brand 1 lampje de bovenste en van de modem de eerste 2

Reputatie 8
Badge +12

Ik ben even in jouw verbinding gedoken. Ik zie dat deze inmiddels weer online is. Dat klopt toch? Zo niet wil ik je toch een reset van het modem aanraden. Ik zie namelijk dat deze nog niet uitgevoerd is. Ik hoor graag van je. 

Reageer