beantwoord

Geen internet Experia V8

• 25 juni 2020
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

Reputatie 1

Heb sinds vanochtend geen internet meer. Modem brand powerknop en wireless knippert. Rest is uit. Heb dus ook geen tv en kan ook niet bellen. Meerdere malen stroom eraf gehaald en ook gereset. Niets helpt. Klantenservice krijg k niet aan de lijn, krijg n link met de oplossingen die k al gedaan heb en dus niet werken. Er is geen storing in mn buurt. Wat is t wel? Ergens wat draden los in n kassie in de buurt ofzo. Zag hier op t forum dat dat nogal s gebeurd. Kunt u me helpen. Mn dank is groot.

icon

Beste antwoord door jimny 26 juni 2020, 04:02

Heb je een koperverbinding zo ja vervang het DSL kabeltje max 150 cm eens, het beste is een rond kabeltje

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je een koperverbinding zo ja vervang het DSL kabeltje max 150 cm eens, het beste is een rond kabeltje

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @wurfie10, welkom hier. 

Ik heb je lijn even doorgemeten. Ik zie inderdaad dat er niets binnenkomt op het modem. Kun je in ieder geval vertellen hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? 

Verder heb ik ook een soort van reset van de lijn gedaan. Zou je nu het modem eens willen resetten? Heb je daarna weer verbinding? Zo niet, dan hoor ik dat graag, dan stuur ik je een nieuw modem. Dan is die waarschijnlijk de boosdoener. 

Reputatie 1

Hi, vrijdagochtend toch iemand aan de lijn gehad, hij noemde idd ook de DSL kabel vervangen.  s’Avonds na werk thuis, deed ie het ineens weer. Hij heeft nog 1x gehaperd, viel t beeld stil en moest k nieuwe software doen. Sindsdien doet hij t weer goed. 

Dus bedankt, grtjes Eef

Reputatie 8
Badge +18

Fijn dat het werkt  en bedankt voor de terugkoppeling

Reputatie 8
Badge +12

Zat er dus ergens een verstoring. Gelukkig werkt het nu weer. :)

Mocht er nog eens iets zijn, dan horen we graag weer van je. 

Reageer