beantwoord

Geen internet en wifi

• 21 mei 2020
  • 9 reacties
  • 58 keer bekeken

Witaj. mój internet zniknął na dwa dni. Zresetowałem router. Włączyłem i wyłączyłem. nie daje żadnych rezultatów. brak światła (oprócz zasilania) co powinienem zrobić?

Mam połączenie miedziane. moim routerem jest Experia Box v8. 

Admin: topics samengevoegd

icon

Beste antwoord door jimny 22 mei 2020, 09:30

reset voltooid.  maar nu branden alle lichten (sommige in rood, sommige in groen en blauw).  de kabel is rond maximaal 1,5 meter.

Als je modem op  een kerstboom lijkt dan is het modem defect en is vervangen dus logisch dit zal @Bart - Telfort zeker beamen

Bekijk reactie

9 reacties

Hallo.  mijn internet is al twee dagen weg.  Ik heb de router gereset.  Ik zette het aan en uit.  het geeft geen resultaten.  geen lampjes branden (behalve Power ) wat moet ik doen?

Reputatie 8
Badge +18

Heb je een koper of glasvezelverbinding en Welk modem Heb je precies

Ik heb een koperen verbinding.  mijn router is Experia Box v8

Reputatie 8
Badge +11

Hi @sl1001830853, I have what you exactly said, but I understand you don't have internet. That's what I see too when I measure your line. Will you reset your modem for me? You can put a paperclip or someting in the litte reset hole in the back of the modem for at least 5 seconds until the power light turns red. Does this help? If not can you also tell me how your modem is connected to the main socket in your house? Is it with a round cable with a maximum length of 1,5 meters? 

reset voltooid.  maar nu branden alle lichten (sommige in rood, sommige in groen en blauw).  de kabel is rond maximaal 1,5 meter.

Reputatie 8
Badge +18

Als je modem op  een kerstboom lijkt dan is het modem defect en is vervangen dus logisch dit zal @Bart - Telfort zeker beamen

Reputatie 8
Badge +11

Dat is een defect modem inderdaad. Ik heb de nieuwe al voor je aangevraagd en komt zo snel mogelijk naar je toe.

Bedankt voor je hulp en ik wacht op een nieuwe modem. Groeten 

Reputatie 8
Badge +11

ik ga er van uit dat het nieuwe modem gaat werken. Zo niet, dan hoor ik dat van je.

Als je nog ander vragen krijgt, dan hoor ik dat ook graag van je. 

Reageer